اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شیوه جدید هسته‌های خاموش داعش برای بقا در شمال عراق/ فرار تروریست‌ها از شکست با ربودن و قتل شهروندان عراقی

  • کد خبر : 18324
  • 13 دی 1397 - 12:10
شیوه جدید هسته‌های خاموش داعش برای بقا در شمال عراق/ فرار تروریست‌ها از شکست با ربودن و قتل شهروندان عراقی

هسته های خاموش داعش درصدد هستند با ربودن و قتل شهروندان عراقی به بقای نصف و نمیه خود ادامه دهند. به گزارش اخبار جهادی، از حومه شهر مهم «تعلفر» در شمال استان نینوا عراق خبر می‌رسد، عملیات نیروهای امنیتی، بسیج مردمی، ارتش و پلیس در محورهای مختلف برای شناسایی هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در جریان است. […]

هسته های خاموش داعش درصدد هستند با ربودن و قتل شهروندان عراقی به بقای نصف و نمیه خود ادامه دهند.

به گزارش اخبار جهادی، از حومه شهر مهم «تعلفر» در شمال استان نینوا عراق خبر می‌رسد، عملیات نیروهای امنیتی، بسیج مردمی، ارتش و پلیس در محورهای مختلف برای شناسایی هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در جریان است.

براساس آخرین اخبار به دست آمده، نیروهای عراقی در جریان عملیات یک ماه گذشته موفق شدند شماری قابل توجهی از عناصر مخفی داعش را در ارتفاعات حومه شهر تلعفر شناسایی کنند و به هلاکت برسانند.

به گفته منابع میدانی، چندین انبار سلاح عناصر مخفی داعش در حومه شهر تلعفر شناسایی و منهدم شده است؛ نیروهای عراقی مقادیر قابل توجهی از سلاح و تجهیزات نظامی را هم در این عملیات به غنیمت گرفتند.

با افزایش فشار نیروهای عراقی در حومه شهر تلعفر، تروریست‌های مخفی داعش برای جلوگیری از شکست‌های پی در پی، راهبرد خود را تغییر داده‌اند و با رویکرد جدید درصدد هستند تا در میان مردم ایجاد رعب و وحشت کنند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: هسته‌های خاموش داعش در هفته‌های گذشته ضربات مهلک و سنگینی را در ارتفاعات حومه شهر تلعفر متحمل شده‌اند و حالا به گونه‌ای دیگر عمل می‌کنند تا بقای خود را به صورت نصف و نیمه حفظ کنند.

این منبع میدانی به جزئیات جدید راهبرد عناصر مخفی داعش اشاره کرد و افزود: تروریست‌های داعش برای ایجاد رعب و وحشت اقدام به ربودن شهروندان عراقی می‌کنند تا قدرت نمایی کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان عراقی پس ار ربوده شدن به بدترین شکل ممکن به قتل می رسند و تروریست‌های داعشی با ایجاد وحشت می‌خواهند کار خود را برای القای فضای نا امنی گسترده به پیش ببرند.

به گزارش اخبار جهادی، تروریست‌های مخفی داعش در حومه شهر الشرقاط در شمال استان صلاح الدین درصدد بودند شماری از شهروندان عراقی را بربایند اما با هوشیاری نیروهای بسیج مردمی ناکام ماندند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای تیپ ۵۱ پس ار دریافت اطلاعات دقیق موفق شدند تروریست‌های مخفی داعش را در حومه شهر الشرقاط شناسایی کنند و به سرعت وارد میدان شدند.

به گفته منابع میدانی، عناصر مخفی داعش در تلاش بودند تا شهروندان عراقی را در جاده حدفاصل روستا «الخانوک و النمل» بربایند اما با ورود نیروهای بسیج مردمی از منطقه متواری شدند.

به گزارش اخبار جهادی، ۲ تن از شهروندان عراقی در جریان این عملیات توسط تروریست‌ها هدف قرار گرفتند و زخمی شدند؛ خبرها حاکیست، چند گروه از نیروهای بسیج مردمی در روزهای آینده عملیاتی را برای تأمین امنیت حومه شهر الشرقاط در شمال استان صلاح الدین آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.