اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات حملات خمپاره ای رژیم صهیونیستی به استان قنیطره سوریه + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18860
  • 23 بهمن 1397 - 9:18
جزئیات حملات خمپاره ای رژیم صهیونیستی به استان قنیطره سوریه + نقشه میدانی

ارتش رژیم صهیونیستی پس از ۲۳ روز دوباره به خاک سوریه حمله و برخی مواضع را در استان قنیطره هدف قرار داد.  به گزارش اخبار جهادی، ساعتی قبل (دوشنبه) ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‌های تجاوزکارانه خود دوباره به خاک سوریه حمله کرد و برخی از مواضع را با آتش توپخانه در استان قنیطره هدف قرار […]

ارتش رژیم صهیونیستی پس از ۲۳ روز دوباره به خاک سوریه حمله و برخی مواضع را در استان قنیطره هدف قرار داد.

 به گزارش اخبار جهادی، ساعتی قبل (دوشنبه) ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‌های تجاوزکارانه خود دوباره به خاک سوریه حمله کرد و برخی از مواضع را با آتش توپخانه در استان قنیطره هدف قرار داد.
یک منبع میدانی به جزئیات حملات اشاره کرد و افزود: ارتش رژیم صهیونیستی ۳ قبضه خمپاره به منطقه «الاحرش» در حومه منطقه «جباثا الخشب» و مزارع حومه شلیک کرد.

این منبع میدانی با بیان اینکه نقطه هدف قرار گرفته شده خط تماس میان کشور سوریه و مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، گفت: حملات خمپاره‌ای امشب فقط خسارت‌های مالی برجای گذاشت.

وی تصریح کرد: خمپاره‌های ارتش صهیونیستی به سمت یک پست دیدبانی در حومه منطقه«الاحرش» در استان قنیطره در جنوب غرب سوریه شلیک شد که مناطق مرزی را رصد می‌کرد.

به گزارش اخبار جهادی، از مرکز استان قنیطره خبر می‌رسد، تانک‌های رژیم صهیونیستی نیز که در جولان اشغالی و نزدیکی‌های مرزهای مشترک با سوریه مستقر بودند یک بیمارستان متروکه را در شهر «قنیطره» هدف قرار دادند.

از حومه غربی استان قنیطره خبر می‌رسد، صهیونیست‌ها با چند خمپاره منطقه «تل الدرعیه» را هدف قرار دادند؛ این حملات هم خسارت‌های جانی برجای نگذاشت و فقط خسارت‌هایی مالی به دنبال داشت.

در حال حاضر، آرامش نسبی در منطقه برقرار شده و گفته شده نیروهای ارتش سوریه در استان قنیطره در آماده باش کامل قرار دارند و پدافند هوایی نیز آماده پاسخ گویی به حملات موشکی و هوایی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش اخبار جهادی، حملات خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به برخی از مواضع نیروهای ارتش سوریه و بیمارستان متروکه در استان قنیطره، ۲۳ روز پس از حمله موشکی به استان دمشق صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.