اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بازداشت مسئول اطلاع‌رسانی داعش توسط شبه‌نظامیان کُرد در سوریه

  • کد خبر : 18870
  • 23 بهمن 1397 - 13:36
بازداشت مسئول اطلاع‌رسانی داعش توسط شبه‌نظامیان کُرد در سوریه

منابع محلی اعلام کردند که عناصر «نیروهای دموکراتیک سوریه» توانسته‌اند یکی از چهره‌های اطلاع‌رسانی داعش را در سوریه بازداشت کنند. به گزارش اخبار جهادی،منابع محلی شامگاه دوشنبه (روز گذشته) اعلام کردند که شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» یک داعشی تبعه فرانسه را بازداشت کرده‌اند. این منابع به شبکه خبری «العربیه» گفتند که این […]

منابع محلی اعلام کردند که عناصر «نیروهای دموکراتیک سوریه» توانسته‌اند یکی از چهره‌های اطلاع‌رسانی داعش را در سوریه بازداشت کنند.

به گزارش اخبار جهادی،منابع محلی شامگاه دوشنبه (روز گذشته) اعلام کردند که شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» یک داعشی تبعه فرانسه را بازداشت کرده‌اند.

این منابع به شبکه خبری «العربیه» گفتند که این تروریست «ابوصهیب الفرنسی» نام دارد که یکی از چهره‌های اطلاع‌رسانی داعش به شمار می‌رود.

العربیه در عین حال به نقل از «فعالان سوری» گزارش داد که فرد بازداشت شده، داعشی فرانسوی نیست، بلکه یک عنصر سوری از شهر «المیادین» ملقب به «الابرص» است.

این منابع گفتند که الابرص مسئول «فروش بردگان» بوده است.

ابوصهیب مارس سال ۲۰۱۵ و در جریان یک ویدئوی کوتاه، چگونگی پذیرش اسلام و پیوستن خود به داعش را شرح داد.

این ویدئو که داعش آن را منتشر کرد، از جمله ویدئوهای تبلیغاتی تحت عنوان «داستانهایی از سرزمین زندگی» بود.

وی که مسئول یک شرکت فرانسوی بوده است، در این ویدئو شرح می‌دهد که چگونه کاهن شده بود، و به خاطر اینکه نتوانست پاسخ روشنی برای پرسشهای خود پیدا کند، مسلمان شده است.

ابوصهیب همچنین گفت که پس از اعلام «خلافت» توسط «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش در سال ۲۰۱۴، «به خودم گفتم که از این پیروی کنم».

در حال حاضر عناصر داعش در شهرک الباغوز واقع در ریف شرقی استان دیرالزور (شرق سوریه) محاصره هستند.

در همین ارتباط، مخالفان دولت سوریه اعلام کردند که ائتلاف آمریکا و نیروهای دموکراتیک سوریه با عناصر باقی‌مانده داعش در شرق سوریه به توافق رسیده‌اند که این عناصر کرانه شرقی رود فرات را ترک کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.