اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ناتوانی اسرائیل در برابر بالن‌های غزه/ افشای طرح لیبرمن برای ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی

  • کد خبر : 19185
  • 19 اسفند 1397 - 14:06
ناتوانی اسرائیل در برابر بالن‌های غزه/ افشای طرح لیبرمن برای ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با افشای طرح خود برای ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی در زمان تصدی وزارت جنگ این رژیم از مخالفت نتانیاهو با آن خبر داد. به گزارش اخبار جهادی، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب اسرائیل خانه ما اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با طرحی برای اجرای  عملیات ترور هدفمند […]

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با افشای طرح خود برای ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی در زمان تصدی وزارت جنگ این رژیم از مخالفت نتانیاهو با آن خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب اسرائیل خانه ما اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با طرحی برای اجرای  عملیات ترور هدفمند رهبران حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه مخالفت کرده بود.

لیبرمن در اظهاراتی که کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش کرد، گفت در جولای گذشته که همچنان وزیر(جنگ)‌بود، طرحی برای اجرای  عملیات ترور هدفمند رهبران حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه به نتانیاهو پیشنهاد کرد، اما وی مخالفت کرد.

وی افزود به نتانیاهو گفتم باید حداکثر ضربه ممکن را به تمام زیرساخت‌های مرتبط با شاخه نظامی جهاد اسلامی و حماس وارد کنیم.

لیبرمن اعلام کرد که طرحی را زمانی که در راس وزارت جنگ( می ۲۰۱۶ تا نوامبر ۲۰۱۸) برای حذف و ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی آماده کرده بود، اما در نهایت نتانیاهو آن را رد کرد.

وی افزود از ماه آوریل ۲۰۱۸ تا زمان  استعفایش در نوامبر، برای متقاعد کردن نتانیاهو و کابینه امینتی مبنی بر ضرورت اجرای طرحش(ترور رهبران حماس) تلاش کرد، ولی در نهایت هیچ راهی برایش جز ترک وزارت جنگ و استعفا به سبب مخالفت با طرح ترور رهبران حماس و جهاد اسلامی باقی نماند.

لیبرمن نوامبر گذشته در اعتراض به پذیرش آتش پس از سوی نتانیاهو برای پایان درگیری دو روزه با گروه های فلسطینی در نوار غزه که با شلیک ۴۶۰ موشک به سمت مناطق صهیونیست نشین همراه بود، از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی استعفا کرده بود.

وی درباره آنچه افزایش توانمندی‌های نظامی جنبش های حماس و جهاد اسلامی در نوار  غزه خواند، هشدار داد و افزود طی دو سال آینده، این دو جنبش قدرت شلیک موشک‌های خود به منطقه تل آویو بزرگ معروف به غوش دان را پیدا خواهند کرد.

ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر بالن‌های غزه

گذشت تقریبا یک سال از آغاز راهپیمایی   یک رسانه رژیم صهیونیستی با اشاره به تقریبا گذشت یک سال از آغاز راهپیمایی‌های بازگشت برای شکستن محاصره نوار  غزه، به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با ابتکارهای خودجوش جوانان فلسطینی به ویژه پرتاب بالن‌های آتش‌زا به سمت مناطق صهیونیست نشین اعتراف کرده است.

روزنامه عبری هاآرتص نوشت پس از گذشت یک سال از مناقصه شرکت‌های خصوصی داخل و خارج برای درخواست توسعه سامانه رهگیری بالن‌ها و بادباک‌های آتش‌زایی که از سمت نوار غزه پرتاب می‌شود، همچنان وزارت امنیت اسرائیل در دستیابی به راه  برای مقابله با این پدیده ناتوان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=19185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.