اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مانور قدرت نیروهای یمنی در خاک عربستان/ ضربات مهلک به نیروهای مزدور سعودی در جنوب شرق استان جیزان + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 18380
  • 15 دی 1397 - 21:34
مانور قدرت نیروهای یمنی در خاک عربستان/ ضربات مهلک به نیروهای مزدور سعودی در جنوب شرق استان جیزان + نقشه میدانی و عکس

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در جریان چند عملیات متوالی موفق شدند ضربات سنگینی را به نیروهای مزدور سعودی در استان جیزان عربستان وارد کنند. به گزارش اخبار جهادی، نیروهای مقاومت انصارالله و ارتش یمن، عملیات جدید و گسترده‌ای را علیه نیروهای مزدور سعودی در شرق کوه «النار» در جنوب شرق استان جیزان عربستان انجام دادند. براساس اطلاعات به […]

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در جریان چند عملیات متوالی موفق شدند ضربات سنگینی را به نیروهای مزدور سعودی در استان جیزان عربستان وارد کنند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای مقاومت انصارالله و ارتش یمن، عملیات جدید و گسترده‌ای را علیه نیروهای مزدور سعودی در شرق کوه «النار» در جنوب شرق استان جیزان عربستان انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی پس از ۷ ساعت درگیری سنگین و نفس گیر با پشتیبانی یگان‌های توپخانه و موشکی موفق شدند تعدادی از بلندی‌ها و ارتفاعات شرقی منطقه را به سیطره در بیاورند.

به گفته منابع میدانی، حدود ۷۰ تن از نیروهای مزدور سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ نیروهای یمنی در جریان این عملیات موفق شدند مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی را به غنیمت بگیرند.

سایر نیروهای مزدور سعودی پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه متواری شدند و عقب نشینی کردند؛ کوه «النار» در حدفاصل جنوب شرق استان جیزان و شمال شرق استان حجه یمن واقع شده و بر بخش‌هایی از مناطق مرزی اشراف کامل دارد.

به گزارش اخبار جهادی، حمله دقیق یگان‌های توپخانه‌ای نیروهای یمنی یک انبار سلاح نیروهای مزدور سعودی را در حومه شرقی کوه «النار» منهدم کرد؛ تحرکات نیروهای مزدور با حملات متوالی توپخانه‌ای در این محور فلج شده است.

یگان‌های موشکی و پهپادی انصارالله پس از دریافت اطلاعات دقیق، محل تجمع نظامیان عربستانی و نیروهای مزدور چند ملیتی سعودی را در مرکز منطقه «عوجیه» هدف قرار دادند و دهها تن از آنان را کشته و زخمی کردند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

از کوه «قیس» خبر می‌رسد، یگان موشکی مقاومت انصارالله یمن، تجمع مزدروان سعودی و نظامیان عربستانی را در منطقه محوله هدف قرار داد و شمار زیادی از آنان را در این محور به هلاکت رساندند.

خبرها از از جنوب شرق منطقه «جحفان» در جنوب شرق استان جیزان حاکیست، تک تیراندازان یمنی در یک عملیات دقیق موفق شدند شماری از نیروهای مزدور سعودی را شکار کنند و به هلاکت برسانند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی در شرق منطقه «جحفان» یک عملیات غاقلگیرانه را علیه نیروهای مزدور سعودی و نظامیان عربستانی انجام دادند و توانستند دهها تن از آنان را کشته و زخمی کنند؛ مقادیر قابل توجهی از تجهیزات نظامی در این محور به غنیمت نیروهای یمنی درآمد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی در این محور موفق شدند یک پهپاد جاسوسی سعودی‌ها را شناسایی و ساقط کنند؛ یگان‌های توپخانه‌ای همچنین مواضع نیروهای مزدور سعودی را در ارتفاع و بلندی «العمود» هدف قرار دادند و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد آوردند.

از منطقه «السله» خبر می‌رسد، نیروهای مقاومت انصارالله شماری از نظامیان عربستانی را کشته و زخمی کردند؛ استان جیزان در جنوب عربستان واقع شده و دروازه شمالی برای ورود به استان‌های «صعده و حجه» به شمار می‌آید؛ بخش‌هایی از جنوب شرق این استان در کنترل نیروهای یمنی است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.