اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی شرق رود فرات/ مقاومت ۱۵۰ تروریست داعشی در آخرین پایگاه تحت اشغال + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 19253
  • 25 اسفند 1397 - 13:59
آخرین تحولات میدانی شرق رود فرات/ مقاومت ۱۵۰ تروریست داعشی در آخرین پایگاه تحت اشغال + نقشه میدانی و عکس

به گفته منابع میدانی، تروریست های داعش به همراه اعضای خانواده با چند کامیون از اردوگاه شهرک باغور فوقانی در نوار ساحلی شرق رود فرات خارج شدند و خود را تسلیم شبه نظامیان کُرد کردند.  به گزارش اخبار جهادی، درگیری های سنگین در حومه شهرک باغور فوقانی، آخرین پایگاه بازمانده های گروهک تروریستی داعش در […]

به گفته منابع میدانی، تروریست های داعش به همراه اعضای خانواده با چند کامیون از اردوگاه شهرک باغور فوقانی در نوار ساحلی شرق رود فرات خارج شدند و خود را تسلیم شبه نظامیان کُرد کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، درگیری های سنگین در حومه شهرک باغور فوقانی، آخرین پایگاه بازمانده های گروهک تروریستی داعش در نوار ساحلی شرق رود فرات (جنوب و جنوب شرق استان دیرالزور سوریه) همچنان در جریان است.براساس اطلاعات به دست آمده، درگیری ها میان شبه نظامیان کُرد و تروریست های داعش در ۴۸ ساعت گذشته در اردوگاه شهرک باغور فوقانی شدید گزارش شده و دهها تن از طرفین کشته و زخمی شده اند.

جنگنده ها و توپخانه ائتلاف غربی نیز در دو روز گذشته از شبه نظامیان کُرد پشتیبانی گسترده ای کردند و مواضع تروریست های داعش و آوارگان به گروگان گرفته شده را در اردوگاه شهرک باغور فوقانی دهها مرتبه هدف قرار دادند؛ در جریان این حملات خسارت های سنگین جانی و مالی به آوارگان وارد آمد.

عناصر تروریستی داعش از صدها تن از آوارگان به گروگان گرفته شده در اردوگاه شهرک باغور به عنوان سپر دفاعی استفاده می کنند تا مانع از پیشروی شبه نظامیان کرد شوند؛ بیش از هزار تن از آوارگان در یک ماه گذشته در جریان حملات هوایی ائتلاف غربی جان باخته اند.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

شبه نظامیان کُرد مدعی هستند در جریان درگیری ها موفق شده اند مرکز فرماندهی بازمانده های تروریست های داعش را در اردوگاه شهرک باغور نابود و چند خودروی نظامی آنان را منهدم کنند.

به گزارش اخبار جهادی، ۴۰ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها در اردوگاه شهرک باغور کشته شدند؛ دهها تن از تروریست های داعش نیز دست از مقاومت برداشتند و سلاح های خود را بر زمین گذاشتند.

به گفته منابع میدانی، تروریست های داعش به همراه اعضای خانواده با چند کامیون از اردوگاه شهرک باغور فوقانی در نوار ساحلی شرق رود فرات خارج شدند و خود را تسلیم شبه نظامیان کُرد کردند.

خبرها حاکیست، وجود دهها تله انفجاری سرعت پیشروی شبه نظامیان کُرد را در حومه اردوگاه شهرک باغور کُنده کرده است؛ عناصر انتحاری داعش نیز عاملی دیگر به شمار می آیند که باعث شده نیروهای شبه نظامی کُرد با احتیاط پیشروی کنند.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید

براساس اخبار به دست آمده از منابع میدانی٬ «ابوعمر السوری» مفتی شرعی گروهک تروریستی داعش نیز در جریان حملات هوایی ائتلاف غربی در شهرک باغور از پای درآمد و به هلاکت رسید؛ ابو عمر السوری یکی از مهمترین مفتی های داعش به شمار می آمد و به دلیل کهولت سن به «شیخ الباغوز» معروف بود و از نزدیکان ابوبکر البغدادی محسوب می شد.

به گزارش اخبار جهادی٬ در حال حاضر تعداد بازمانده های گروهک تروریستی داعش در اردوگاه شهرک باغور در نوار ساحلی شرق فرات کمتر از ۱۵۰ تن است که حاضر به تسلیم نیستند و همچنان در مقابل شبه نظامیان کرد مقاومت می کنند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=19253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.