اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی جنوب عربستان/ ضربات مهلک به مزدوران سعودی در استان‌های عسیر، نجران و جیزان + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18724
  • 12 بهمن 1397 - 0:43
آخرین تحولات میدانی جنوب عربستان/ ضربات مهلک به مزدوران سعودی در استان‌های عسیر، نجران و جیزان + نقشه میدانی

رزمندگان یمنی در عملیات های جداگانه در استان های جنوبی عربستان، ضربه سختی را به شورشیان وابسته به رژیم سعودی وارد کردند. به گزارش اخبار جهادی، از جنوب استان عسیر عربستان خبر می رسد، دهها تن از مزدوران چد ملیتی سعودی حملات گسترده ای را علیه مواضع تحت سیطره نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومتانصارالله یمن در حومه گذرگاه […]

رزمندگان یمنی در عملیات های جداگانه در استان های جنوبی عربستان، ضربه سختی را به شورشیان وابسته به رژیم سعودی وارد کردند.

به گزارش اخبار جهادی، از جنوب استان عسیر عربستان خبر می رسد، دهها تن از مزدوران چد ملیتی سعودی حملات گسترده ای را علیه مواضع تحت سیطره نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومتانصارالله یمن در حومه گذرگاه مرزی «علب» انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، مزدوران سعودی عملیات را با پشتیبانی بالگردهای عربستانی انجام دادند اما نیروهای یمنی با وجود حملات هوایی سنگین مقاومت کردند و از منطقه عقب‌نشینی نکردند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله پس از چند ساعت درگیری سنگین در نهایت توانستند مزدوران سعودی را عقب برانند و حملات را به طور کامل دفع کنند؛ تعداد زیادی از مزدوران سعودی در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای مزدور سعودی درصد هستند با عقب راندن نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله، امنیت را در محورهای جنوبی استان عسیر تامین کنند و به استان صعده یمن نفوذ کنند اما تاکنون ناکام مانده اند.

خبرها حاکیست، یگان موشکی مقاومت انصارالله نیز در یک عملیات دقیق، پایگاه آموزشی مزدوران سعودی را در نزدیکی منطقه «علب» در جنوب استان عسیر هدف قرار دادند و شمار زیادی از آنان را کشته و زخمی کردند.

همزمان یگان های پهپادی انصارالله نیز مواضع و تجمع مزدوران سعودی را در این پایگاه به شدت هدف قرار دادند و خسارت های سنگینی را به آنان وارد آوردند؛ در این حملات هم تعدادی از مزدوران کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی ، یگان توپخانه نیروهای یمنی نیز مواضع مزدوران چند ملیتی سعودی را به شدت هدف در جنوب غرب استان عسیر عربستان هدف قرار دادند و خسارت های زیادی به آنان وارد آوردند.

آخرین تحولات میدانی استان نجران

خبرها از جنوب غرب استان نجران عربستان حاکیست، گروهی از نیروهای مهندسی در یک عملیات دقیق موفق شدند مزدوران سعودی را در صحرای «البقع» در کمین تله های انفجاری گرفتار کنند و دهها تن از آنان را کشته و زخمی کنند.

از سویی دیگر، گروهی از نیروهای یمنی حمله گسترده ای را علیه نیروهای مزدور سعودی در منطقه «الحماد» در جنوب غرب استان عسیر انجام دادند و شماری از آنان را کشته و زخمی کردند.

به گزارش اخبار جهادی، مزدوران سعودی هم در مقابل عملیات گسترده ای را در مناطق «رشاحه الغربیه و الطلعه» انجام دادند اما نیروهای یمنی پس از درگیری های نفس گیر موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند.

استان نجران در جنوب عربستان واقع شده که هم مرز با استان های الجوف و صعده یمن است؛ بخش هایی از جنوب غرب این استان در ۴ سال گذشته به کنترل نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله درآمده است.

آخرین تحولات میدانی استان جیزان

از استان جیزان در جنوب عربستان خبر می رسد، یگان موشکی انصارالله پس از دریافت اطلاعات دقیق، مواضع و تجمع مزدوران سعودی را با موشک «بدر ۱» هدف قرار دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

نیروهای یمنی در جریان یک کمین دقیق در حومه کوه «القیس» در جنوب شرق استان جیزان نیز توانستند دو خودروی نظامی مزدوران سعودی را در تله های انفجاری کار گذاشته شده گرفتار و منهدم کنند؛ در جریان این عملیات ۸ تن از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، یگان های موشکی مقاومت انصارالله نیز با شلیک موشک های ضد زره یک خودروی حامل تجهیزات نظامی مزدوران سعودی را در منطقه هدف قرار دادند و یک خودروی نظامی دیگر را هم در حومه شرقی کوه «الدود» منهدم کردند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.