اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ماجراجویی جدید حامیان گروهک‌های تروریستی/ پاسخ دندان‌شکن ارتش سوریه به حملات تروریست‌ها در حلب + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 21172
  • 21 خرداد 1398 - 20:22
ماجراجویی جدید حامیان گروهک‌های تروریستی/ پاسخ دندان‌شکن ارتش سوریه به حملات تروریست‌ها در حلب + نقشه میدانی و عکس
عناصر تروریستی حملاتی را علیه نیروهای ارتش سوریه در شمال غرب و غرب شهر حلب انجام دادند اما با واکنش قاطعی مواجه شدند.

عناصر تروریستی حملاتی را علیه نیروهای ارتش سوریه در شمال غرب و غرب شهر حلب انجام دادند اما با واکنش قاطعی مواجه شدند.

 به گزارش اخبار جهادی، از شمال غرب و غرب شهر حلب خبر می‌رسد، گروهی از عناصر تروریستیبامداد روز دوشنبه، (ساعت ۰۲:۳۰) حملاتی را علیه ایستگاه‌های دفاعی نیروهای ارتش سوریه در محورهای «کاستیلو، جمعیه الزهرا و ساختمان تحقیقات علمی» انجام دادند.یک منبع میدانی که از نزدیک تحولات میدانی را در این محورها دنبال کرده اعلام کرد: حملات تروریست‌ها برای نفوذ به این مناطق در ابتدا با حملات خمپاره‌ای علیه نیروهای سوری آغاز شد.

این منبع میدانی با بیان اینکه نیروهای سوری در همان گام نخست متوجه تحرکات تروریست‌ها شدند، گفت: یگان توپخانه ارتش سوریه به سرعت وارد عمل شدند و عناصر تروریستی را به شدت هدف قرار داد.

وی افزود: نیروهای یگان‌های زمینی ارتش سوریه در ادامه با عناصر تروریستی در این محورها درگیر شدند و در نهایت حملات آنان را دفع و به شکست رساندند و امنیت را به طور کامل در غرب و شمال غرب شهر حلب برقرار کردند.

به گزارش اخبار جهادی، تروریست‌ها در تلاش بودند با ناامن کردن جاده «کاستیلو» و محله‌های «حلب الجدید و جمعیه الزهرا»، امنیت غرب شهر حلب را به چالش بکشانند اما با واکنش قاطع نیروهای سوری ناکام ماندند.

در حال حاضر، امنیت‌های در مناطق مختلف غرب و شمال غرب شهر حلب برقرار است و علاوه بر نیروهای ارتش، نیروهای دفاع مردمی و رزمندگان مقاومت از جمله (نیروهای نبل و الزهرا) در خط تماس حضور دارند تا به هرگونه تحرک تروریست‌ها واکنش نشان دهند.

از شمال غرب استان حلب خبر می‌رسد، عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات که به صورت مستقیم از سوی ترکیه حمایت می‌شوند حملاتی را علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه و نیروهای کُرد (آزادی بخش عفرین) در حومه جنوب غرب شهر «اعزاز» انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، حملات تروریست‌ها در ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه از حومه شهر اعزاز و شهرک «مریمین» علیه نیروهای سوری و کُرد در شهرک‌های «المالکیه و شوارغه»صورفت گرفت.

به گفته منابع میدانی، حملات محدود عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات با پشتیبانی یگان توپخانه ارتش ترکیه حدود یک ساعت به طول انجامید اما در نهایت ناکام ماندند و به نتیجه‌ای دست نیافتند.

در حال حاضر، آرامش نشبی در منطقه برقرار شده اما نیروهای ارتش سوریه و نیروهای کُرد در آماده باش هستند تا به هرگونه حمله‌ای احتمالی از سوی عناصر تروریستی در این محور واکنش نشان دهند.

برخی خبرها و گزارش‌های میدانی حاکیست، حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه ای تروریست‌ها درصدد هستند درگیری‌ها را در استان حلب شعله ور کنند تا تمرکز نیروهای سوری را در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب برهم بزنند.

به گزارش اخبار جهادی، عناصر تروریستی از نیمه اردیبهشت ماه امسال تاکنون شکست‌های سختی را در شمال و شمال غرب استان حماه و جنوب استان ادلب متحمل شده‌اند و بازکردن جبهه جدید در استان حلب برای کاهش فشار بر روی آنان است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.