اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی یمن؛ از حمله پهپادی به سامانه پاتریوت آمریکایی‌ها در فرودگاه نجران تا نقره‌داغ شدن مزدوران سعودی در شمال شرق استان صعده + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 20952
  • 11 خرداد 1398 - 8:59
آخرین تحولات میدانی یمن؛ از حمله پهپادی به سامانه پاتریوت آمریکایی‌ها در فرودگاه نجران تا نقره‌داغ شدن مزدوران سعودی در شمال شرق استان صعده + نقشه میدانی و عکس
نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله در روزهای گذشته ضربات مهلکی را به رژیم سعودی در استان های نجران و صعده وارد آوردند.

نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله در روزهای گذشته ضربات مهلکی را به رژیم سعودی در استان های نجران و صعده وارد آوردند.

 به گزارش اخبار جهادی، از استان نجران در جنوب عربستان خبر می‌رسد، گروهی از رزمندگان یمنی حملات گسترده و غافلگیرانه ای را از مناطق تحت سیطره علیه نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی انجام دادند.براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی مواضع نیروهای مزدور رژیم سعودی را در منطقه «مربع الشجع» هدف قرار دادند و در همان گام نخست موفق شدند خطوط دفاعی آنان را در این محور در هم بشکنند.

به گفته منابع میدانی، دهها تن از نیروهای مزدور رژیم سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند و رزمندگان یمنی خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان در این محور وارد کردند.

خبرها از منطقه «الشبکه» در استان نجران عربستان حاکیست، نیروهای مزدور چند ملیتی عملیات گسترده‌ای را با پشتیبانی جنگنده‌ها و بالگردهای سعودی علیه نیروهای یمنی انجام دادند.

به گزارش اخبار جهادی، رزمندگان یمنی با وجود حملات سنگین هوایی در منطقه ماندند و پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند حملات مزدوران رژیم سعودی را به طور کامل دفع و شماری از آنان را کشته و زخمی کنند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: نیروهای یمنی پس از دفع حملات به سرعت عملیاتی را علیه نیروهای مزدور رژیم سعودی ترتیب دادند و در همان گام نخست خطوط دفاعی آنان را در هم شکستند.

این منبع میدانی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران خبر داد و افزود: نیروهای مزدور سعودی در جریان درگیری از برخی مناطق عقب نشینی کردند و ارتفاع «مهران» به همراه دو مقر دیگر در منطقه «الشبکه» به کنترل رزمندگان یمنی درآمد.

وی به عملیات یگان‌های پهپادی جبهه مقاومت انصارالله در استان نجران عربستان اشاره کرد و گفت: پهپادهای قاصف K۲ در روزهای گذشته چهار مرتبه به فرودگاه شهر نجران حمله کردند و انبارهای سلاح، تجهیزات نظامی و سامانه پدافند پاتریوت آمریکایی‌ها را هدف قرار دادند.

به گفته این منبع میدانی، پهپادهای مقاومت انصارالله خسارت‌های قابل توجهی را به فرودگاه نجران وارد کردند؛ رژیم سعودی از فرودگاه نجران برای حملات هوایی علیه شهروندان مظلوم یمنی در استان‌های صعده و حجه استفاده می‌کند.

از شمال شرق استان صعده و نزدیکی مرزهای استان نجران عربستان خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله، عملیات غافلگیرکننده ای را علیه مواضع مزدوران سعودی در منطقه «الصوح» انجام دادند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند ۳ منطقه و مقر را از اشغال مزدوران سعودی خارج کنند و به کنترل دربیاورند و دهها تن از آنان را هم کشته و زخمی کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در لیست کشته شدگان و مجروحان نام چند فرمانده میدانی مزدوران سعودی دیده می‌شود؛ شماری از نیروهای مزدور در جریان درگیری‌ها محاصره و به اسارت نیروهای یمنی درآمدند.

رزمندگان یمنی در جریان این عملیات دقیق موفق شدند خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی مزدوران وارد آوردند و چند خودروی نظامی آنان را در منطقه الصوح در شمال شرق استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) منهدم کنند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در جریان پاکسازی مناطق اشغالی در منطقه الصوح مقادیری قابل توجه از تجهیزات نظامی را در میدان نبرد از مزدوران سعودی به غنیمت گرفتند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی در یک عملیات دقیق دیگر توانستند ۳ خودروی حامل مزدوران سعودی را با موشک‌های حرارتی در منطقه الصوح منهدم کنند و خبرها حاکیست تمامی سرنشینان به هلاکت رسیده اند.

 

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.