اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات سنگین مزدوران چند ملیتی سعودی در جنوب غرب استان نجران عربستان/ وحشت آل سعود از سقوط دومینووار استان‌های جنوبی + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 20676
  • 28 اردیبهشت 1398 - 17:06
حملات سنگین مزدوران چند ملیتی سعودی در جنوب غرب استان نجران عربستان/ وحشت آل سعود از سقوط دومینووار استان‌های جنوبی + نقشه میدانی و عکس
نیروهای یمنی در حال تسلط کامل بر جنوب شرق استان عسیر عربستان و ورود به استان نجران هستند تا یک پیروزی بزرگ را در جنوب عربستان به ثبت برسانند.

نیروهای یمنی در حال تسلط کامل بر جنوب شرق استان عسیر عربستان و ورود به استان نجران هستند تا یک پیروزی بزرگ را در جنوب عربستان به ثبت برسانند.

 به گزارش اخبار جهادی، از منطقه «الشبکه» در جنوب غرب استان نجران عربستان خبر می‌رسد، شماری از نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی حملاتی را برای بازپس گیری برخی مناطق تحت سیطره نیروهای نیروهای یمنی انجام دادند.براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یگان مهندسی که در آماده باش کامل بودند به سرعت تحرکات نیروهای مزدور سعودی را در این محور رصد کردند و وارد میدان شدند تا از پیشروی‌های آنان جلوگیری کنند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یگان مهندسی مسیر نیروهای مزدور رژیم سعودی را به تله‌های انفجاری آلوده کردند و زمانی که آنان از این منطقه مین گذاری شده عبور کردند متحمل خسارت‌های سنگینی شدند.

اعلام الحربی

شماری از نیروهای مزدور چند ملیتی سعودی در جریان این عملیات دقیق کشته و زخمی شدند و خسارت‌های زیادی به تجهیزات آنان وارد آمد و در نهایت حمله به مواضع نیروهای یمنی در جنوب غرب استان نجران خنثی شد.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای مزدور رژیم سعودی در یک هفته گذشته نزدیک به ۵ مرتبه به مواضع تحت کنترل نیروهای یمنی در محورهای «الشبکه» در استان نجران هجوم آوردند که با مقاومت روبه رو شدند و ناکام ماندند.

نیروهای مزدور چند ملیتی سعودی در جریان این حملات، متحمل خسارت‌های سنگین و تلفات زیادی شدند و پس از درگیری‌های سنگین بی نتیجه از منطقه عقب نشینی کردند و متواری شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای مزدور رژیم سعودی ۷ مرتبه نیز به مواضع نیروهای یمنی در مناطق «الطلعه، مربع الحماد و السدیس» حمله کردند اما با مقاومت روبه رو شدند و متحمل خسارت‌های سنگینی شدند.

از منطقه «الشرفه» نیز خبر می‌رسد، شماری از نیروهای مزدور سعودی که اغلب ملیت سودانیداشتند با پشتیبانی جنگنده‌های عربستانی حملاتی را علیه مواضع تحت سیطره رزمندگان یمنی انجام دادند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی با وجود حملات هوایی سنگین و درگیری‌های سخت و نفس گیر چند ساعته با نیروهای مزدور سعودی موفق شدند حملات را به طور کامل دفع و شماری از آنان را کشته و زخمی کنند.

اعلام الحربی

به گفته منابع میدانی، پیشروی رزمندگان یمنی در جنوب شرق استان عسیر عربستان هم ادامه دارد و از این محور در حال نزدیک شدن به مرزهای استان نجران هستند و همین مسئله وحشت رژیم سعودی را به دنبال داشته است.

اگر نیروهای یمنی از این محور وارد استان نجران شوند، ضربه سختی به نیروهای مزدور سعودی وارد می‌شود چرا که آنان مجبور خواهند شد که مناطق وسیعی را در جنوب عربستان تخلیه کنند و این مسئله یک شکست بزرگ برای آنان است.

استان نجران در جنوب عربستان واقع شده و هم مرز با استان‌های الجوف و صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارلله) است؛ نجران از محور غرب با استان عسیر هم مرز است و از اصلی ترین مناطق کمک رسانی رژیم سعودی به مزدوران در استان‌های صعده و الجوف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.