اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جدیدترین تحولات میدانی جنوب عربستان/ ۱۴ منطقه در استان عسیر به کنترل نیروهای یمنی درآمد/ در هم کوبیده شدن مواضع مزدوران سعودی در نجران + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 20666
  • 27 اردیبهشت 1398 - 22:37
جدیدترین تحولات میدانی جنوب عربستان/ ۱۴ منطقه در استان عسیر به کنترل نیروهای یمنی درآمد/ در هم کوبیده شدن مواضع مزدوران سعودی در نجران + نقشه میدانی و عکس
رزمندگان یمنی در ادامه عملیات در استان های جنوبی عربستان موفق شدند مناطق دیگری را به کنترل درآورند و ضربات مهلکی به مزدوران سعودی وارد کنند.

رزمندگان یمنی در ادامه عملیات در استان های جنوبی عربستان موفق شدند مناطق دیگری را به کنترل درآورند و ضربات مهلکی به مزدوران سعودی وارد کنند.

 به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله عملیات جدیدی را از مناطق تحت سیطره در جنوب شرق استان عسیر عربستان علیه نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی آغاز کردند.براساس اطلاعاتی که یک منبع میدانی در اختیار ما گذاشته است، عملیات غافلگیرانه رزمندگان یمنی علیه مزدوران سعودی در حومه منطقه «مجازه» صورت گرفته و در همان ابتدا خطوط دفاعی آنان در هم شکسته شد.

این منبع میدانی با بیان اینکه درگیری‌های سنگین میان نیروهای یمنی و مزدوران سعودی چندین ساعت به طول انجامید، گفت: نیروهای ارتش و مقاومت انصارالله با عقب راندن نیروهای مزدور ۱۴ منطقه را در جنوب شرق استان عسیر عربستان به کنترل درآوردند.

اعلام الحربی

وی از کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی خبر داد و افزود: نیروهای یمنی در جریان این عملیات توانستند مقادیر قابل توجهی از تجهیزات نظامی را به غنیمت بگیرند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی درصدد هستند با سیطره بر مناطق حومه «المجازه»، فشار را بر نیروهای سعودی در استان عسیر افزایش دهند و همزمان راه جدیدی را برای نفوذ به محور غربی استان نجران عربستان باز کنند.

از محور جنوب غرب استان عسیر عربستان خبر می‌رسد، یگان پهپادی انصارالله پس از دریافت اطلاعات دقیق، مواضع و تجمع نیروهای مزدور و نظامیان سعودی را در منطقه «الربوعه» هدف قرار داد و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد آورد.

گروهی دیگر از نیروهای یمنی همچنین عملیات غافلگیر کننده‌ای را علیه مواضع مزدوران سعودی در محور گذرگاه مرزی «علب» انجام دادند و توانستند شماری از آنان را از پای درآوردند و تعدادی دیگر را زخمی کنند.

استان عسیر در جنوب عربستان واقع شده و هم مرز با بخش باقم واقع در شمال استان صعده است؛ بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شرق استان عسیر در پنج سال گذشته به کنترل رزمندگان یمنی درآمده است.

خبرها از استان نجران در جنوب عربستان حاکیست، گروهی مشترک از نیروهای ارتش و مقاومت انصارالله، حملات گسترده‌ای را از مناطق تحت سیطره علیه مزدوران سعودی در منطقه «الطلعه» انجام دادند.

اعلام الحربی

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان عملیات رزمندگان یمنی در منطقه «الطلعه»، خسارت‌های زیادی به تجهیزات نیروهای مزدور سعودی وارد آمد و شماری از آنان در این محور کشته و زخمی شدند.

از منطقه نظامی «الحماد» خبر می‌رسد، نیروهای یگان مهندسی در جریان یک عملیات دقیق موفق شدند گروهی از نیروهای مزدور سعودی را در کمین تله‌های انفجاری گرفتار و تعدادی از آنان را در این محور کشته و زخمی کنند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی در منطقه «البقع» در محور شمال شرق استان صعده (هم مرز با جنوب استان نجران عربستان) توانستند شماری از مزدوران سعودی را در کمین تله‌های انفجاری گرفتار و به هلاکت برسانند.

به گزارش اخبار جهادی، یگان توپخانه نیروهای یمنی پس از دریافت اطلاعات دقیق مواضع نیروهای مزدور سعودی را در صحرای الاجاشر در شمال شرق استان صعده (مناطق مرزی مشترک با جنوب نجران عربستان) هدف قرار داد و ۱۵ تن از آنان را کشته و زخمی کرد.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.