اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پنجمین روز درگیری‌ها در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب/ زور تروریست‌ها باز هم به ارتش سوریه نرسید + نقشه میدانی

  • کد خبر : 20576
  • 21 اردیبهشت 1398 - 8:39
پنجمین روز درگیری‌ها در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب/ زور تروریست‌ها باز هم به ارتش سوریه نرسید + نقشه میدانی
عناصر تروریستی پس از ۴ روز شکست متوالی در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب، حملاتی دیگری را علیه نیروهای سوری انجام دادند که باز هم ناکام ماندند.

عناصر تروریستی پس از ۴ روز شکست متوالی در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب، حملاتی دیگری را علیه نیروهای سوری انجام دادند که باز هم ناکام ماندند.

 به گزارش اخبار جهادی، آخرین خبرها از تحولات میدانی شمال استان حماه و جنوب استان ادلب حاکیست، درگیری‌ها میان نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی وارد پنجمین روز متوالی شده است.صبح دیروز دهها تن از عناصر تروریستی از شهرک‌های «حرش عابدین و الهبیط» حملات سنگینی را برای اشغال دوباره شهرک راهبردی «کفرنبوده» انجام دادند اما با واکنش قاطع نیروهای سوری و مقاومت روبه رو شدند و تحرکات آنان به طور کامل رصد شد.

یک منبع میدانی به جزئیات عملیات تروریست‌ها اشاره کرد و افزود: عناصر تروریستی حملات را از محور شمال و شمال شرق شهرک کفرنبوده با خودروی انتحاری آغاز کردند.

عکس : آرشیو

این منبع میدانی با بیان اینکه نیروهای سوری خودروی انتحاری تروریست‌ها را قبل از رسیدن به ورودی شهرک کفرنبوده منهدم کردند، گفت: یگان‌های توپخانه و موشکی نیز به سرعت وارد میدان شدند و تروریست‌ها را هدف قرار دادند.

وی از کشته و زخمی شدن دهها تن از عناصر تروریستی در جریان حملات موشکی و توپخانه ای خبر داد و افزود: جنگنده‌های سوری و روسی نیز به پرواز درآمدند و به شدت مواضع تروریست‌ها را در این محور هدف قرار دادند.

این منبع میدانی به جزئیات نبردهای زمینی اشاره کرد و گفت: نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری‌های سنگین موفق شدند حملات تروریست‌ها را به طور کامل دفع کنند و ابتکار عمل را در حومه شهرک کفرنبوده در دست گیرند.

وی با توضیح این مطلب که شمار زیادی از عناصر تروریستی در جریان دفع حملات به هلاکت رسیدند، گفت: سایر عناصر تروریستی نیز پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه عقب نشینی کردند.

این منبع میدانی با بیان اینکه یگان‌های ارتش سوریه عناصر تروریستی متواری شده را هم با موشک‌های حرارتی هدف قرار دادند، افزود: نیروهای سوری و مقاومت در جریان درگیری‌ها یک خودروی نظامی و دو خودروی مجهز به دوشکای تروریست‌ها را منهدم کردند.

آرشیو

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش سوریه پس از دفع حملات در حومه شهرک کفرنبوده، عملیاتی را برای پاکسازی شهرک «الهبیط» آغاز کردند و در حال حاضر درگیری‌ها در محور غربی این شهرک در جریان است.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری درصدد هستند با پاکسازی شهرک «الهبیط»، امنیت دروازه شمال شرق شهرک کفرنبوده را تأمین کنند و در ادامه شهرک «حرش عابدین»(دروازه شمالی شهرک کفرنبوده) را از اشغال تروریست‌ها خارج کنند.

از حومه جنوب شرق شهرک کفرنبوده خبر می‌رسد، عناصر تروریستی عملیاتی را از مناطق تحت اشغال در محور غربی شهرک «کفرزیتا» علیه مواضع نیروهای سوری انجام دادند اما با اقدام به موقع مواجه شدند و پس از درگیری‌های سنگین حملات آنان به طور کامل دفع شد.

به گزارش اخبار جهادی، عناصر تروریستی درصدد بودند شهرک «حمامیات» را به اشغال دربیاورند و خود را به ورودی شرقی شهرک تازه آزاد شده «الکرناز» برسانند که ناکام ماندند؛ شهرک راهبردی الکرناز دروازه جنوبی شهرک کفرنبوده محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.