اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی شمال سوریه/ زهر چشم نیروهای سوری از تروریست‌ها در استان‌های حماه و ادلب + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 20508
  • 14 اردیبهشت 1398 - 13:29
آخرین تحولات میدانی شمال سوریه/ زهر چشم نیروهای سوری از تروریست‌ها در استان‌های حماه و ادلب + نقشه میدانی و عکس
نیروهای ارتش سوریه مواضع عناصر تروریستی را در مناطق اشغالی شمالی به شدت هدف قرار دادند و ضربات سنگینی به آنان وارد کردند.

نیروهای ارتش سوریه مواضع عناصر تروریستی را در مناطق اشغالی شمالی به شدت هدف قرار دادند و ضربات سنگینی به آنان وارد کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، تحرکات گروه‌های تروریستی در مناطق اشغالی شمال سوریه در روزهای گذشته به شکلی محسوسی افزایش یافت و حتی حملاتی را علیه مواضع نیروهای سوری انجام دادند.یگان‌های مختلف ارتش سوریه که در حالت آماده باش بودند به سرعت وارد عمل شدند و در ابتدا با آتش سنگین توپخانه و یگان موشکی مواضع گروه‌های تروریستی را در مناطق اشغالی شمال به شدت هدف قرار دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان حملات موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه، خسارت‌های سنگین و ضربات مهلکی به عناصر تروریستی وارد آمد و شماری از آنان در محورهای مختلف کشته و زخمی شدند.

تداوم تحرکات و گستاخی تروریست‌ها در مناطق اشغالی شمالی باعث شد نیروهای یگان زمینی ارتش سوریه با قدرت وارد میدان شوند و چند عملیات بسیار دقیق را در منطقه انجام دهند و آنان را نقره داغ کنند.

یک منبع میدانی به جزئیات عملیات نیروهای ارتش سوریه و پاسخ قاطع به عناصر تروریستی در حومه شمالی استان حماه اشاره کرد و افزود: نیروهای سوری در یک عملیات دقیق شماری از عناصر تروریستی جبهه النصره را شناسایی و رصد کردند.

این منبع میدانی با بیان اینکه کاروان عناصر تروریستی با چند خودروی نظامی در حدفاصل شهرهای «الکرکات – قلعه مضیق» در کمین نیروهای سوری گرفتار شدند، گفت: تعدادی از تروریست‌ها در جریان این عملیات کشته و زخمی شدند.

وی از وارد شدن خسارت‌های سنگین به تجهیزات نظامی عناصر تروریستی خبر داد و افزود: تروریست‌ها درصدد بودند حملاتی را علیه نیروهای ارتش سوریه انجام دهند اما با اقدام به موقع و پیش دستانه ناکام ماندند.

از حومه شمالی منطقه «المحرده» خبر می‌رسد، عناصر تروریستی تلاش کردند حملاتی را از مناطق اشغالی «اللطمانه و حصرایا» علیه نیروهای سوری انجام دهند اما باز هم تحرکات آنان در این محور به طور کامل رصد شد.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش سوریه پس از بررسی‌های کامل و دقیق منطقه توانستند تروریست‌ها را شناسایی کنند و به شدت هدف قرار دادند؛ در جریان این عملیات نیز خسارت‌های سنگین مالی و جانی به عناصر تروریستی وارد آمد.

سایر تروریست‌ها پس از متحمل شدن ضربات مهلک از منطقه متواری شدند؛ از روستای«الصهریه» در حومه کوه «شحشبو» خبر می‌رسد، نیروهای سوری مواضع تروریست‌های جبهه النصره را در هم کوبیدند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

براساس اطلاعات به دست آمده، حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به مناطق مسکونی شهر«السقیلبیه» در ۴۸ کیلومتری شمال غرب شهر حماه و شهر «مصیاف» منجر به جان باختن و زخمی شدن شماری از شهروندان شد.

خبرها از حومه شهر «جسرالشغور» در محور جنوب غرب استان ادلب حاکیست، گروهی از نیروهای ارتش سوریه پس ار دریافت اطلاعات دقیق و بررسی کامل میدانی تجمع عناصر تروریستی را در حومه شهرک «البشیریه» هدف قرار دادند.

به گزارش اخبار جهادی، در این عملیات شماری از تروریست‌ها که اغلب ملیت خارجی داشتند کشته و زخمی شدند؛ خسارت‌های سنگینی نیز به تجهیزات نظامی عناصر تروریستی در این محور وارد آمد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مواضع و تجمع تروریست‌های جبهه النصره را در حومه روستای«الهبیط» در جنوب استان ادلب هدف قرار دادند و ضربات مهلکی را به آنان در این محور وارد کردند.

به گفته منابع میدانی، یگان‌های توپخانه و موشکی ارتش نیز در یک عملیات دقیق توانستند سکوهای پرتاب خمپاره تروریست‌های جبهه النصره را در اطراف شهرک «عابدین» از توابع منطقه «خان شیخون» در جنوب استان ادلب منهدم کنند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، عملیات در مناطق شمالی علیه عناصر تروریستی متوقف نشده و نیروهای یگان‌های زمینی، توپخانه و موشکی ارتش سوریه در هماهنگی کامل با یکدیگر درصدد هستند به تحرکات موجود در این محور پایان دهند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.