اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات حملات شب گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی به غرب استان حماه سوریه + نقشه میدانی

  • کد خبر : 20018
  • 24 فروردین 1398 - 14:57
جزئیات حملات شب گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی به غرب استان حماه سوریه + نقشه میدانی
جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته چند موشک به سمت غرب استان حماه سوریه شلیک کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته چند موشک به سمت غرب استان حماه سوریه شلیک کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، ساعت ۳۰: ۲ بامداد امروز (شنبه) به وقت دمشق، جنگنده‌های F۱۶ رژیم متجاوز صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند و از آسمان شهر صیدا این کشور چند موشک به سمت خاک سوریه شلیک کردند.یک منبع میدانی به جزئیات حملات شب گذشته اشاره کرد و افزود: جنگنده های رژیم صهونیستی با ۶ موشک شهر «مصیاف» را در غرب استان حماه هدف قرار دادند.

این منبع میدانی از فعال شدن سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه همزمان با حملات موشکی خبر داد و گفت: ۲ موشک شلیک شده توسط سامانه های دفاعی ارتش سوریه رهگیری و منهدم شدند.

وی با بیان اینکه ۴ موشک به منطقه «المحاسبه» در شرق شهر مصیاف اصابت کرد، افزود: ۱۷ تن از نیروهای ارتش سوریه در جریان این حملات موشکی زخمی و برای مداوای بیشتر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

این منبع میدانی اخبار منتشر شده درباره حمله موشکی رژیم صهیونیستی به غرب استان حمصرا هم تکذیب کرد و گفت: سامانه های دفاعی در این منطقه برای مقابله با حملات موشکی به استان حماه فعال شدند.

به گزارش اخبار جهادی، در حملات موشکی شب گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی هیچ نیرویی از ارتش سوریه و جبهه مقاومت به شهادت نرسید و مجروحان در بیمارستان شهر مصیاف در حال مداوا هستند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.