اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

فعالیت رسانه ای داعش؛ از ظهور تا سقوط (قسمت دوم)

  • کد خبر : 19671
  • 15 فروردین 1398 - 13:59
فعالیت رسانه ای داعش؛ از ظهور تا سقوط (قسمت دوم)
این مطلب برای آشنایی عزیزان با فعالیت های رسانه ای گروه تروریستی داعش جمع آوری و نوشته شده است.قسمتی از این نوشته، تحلیل و تجربه شخصی بنده است و بخشی دیگر، اطلاعات منتشر شده از این گروه تروریستی می‌باشد.

این مطلب برای آشنایی عزیزان با فعالیت های رسانه ای گروه تروریستی داعش جمع آوری و نوشته شده است.قسمتی از این نوشته، تحلیل و تجربه شخصی بنده است و بخشی دیگر، اطلاعات منتشر شده از این گروه تروریستی می‌باشد.

عربستان سعودی به عنوان یکی از حامیان اصلی گروه های تروریستی منطقه و برای تقویت اهداف وهابی ها، تعدادی از کارشناسان و متخصصان شبکه های تلویزیونی خود را عازم موصل کرد و مدیریت رسانه ای داعش را فردی به نام فرقان که سعودی بود، بر عهده داشت.عربستان سعودی به عنوان یکی از حامیان اصلی گروه های تروریستی منطقه و برای تقویت اهداف وهابی ها، تعدادی از کارشناسان و متخصصان شبکه های تلویزیونی خود را عازم موصل کرد و مدیریت رسانه ای داعش را فردی به نام فرقان که سعودی بود، بر عهده داشت.

فیلم هایی که از این گروه منتشر می شد، برخلاف فیلم های منتشر شده از دیگر گروه های تروریستی، نه تنها دارای کارگردانی بود،بلکه از تکنیک های ویژه ( چه در تصویربرداری و چه در تدوین) بهره می برد که نشان از سرمایه گذاری جدی این گروه تروریستی بر تبلیغات بود.
استفاده از تصاویر خانواده های داعشی در حال شادی کردن، زندگی مردم عادی در مناطق تحت تسلط داعش، خدمت و کمک رسانی به مردم، حفظ نظم و امنیت و … و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی یکی از ترفندهای داعش برای جذب نیرو محسوب می شد تا زمینه مهاجرت گروه ها و افراد بیکار را به قلمرو خود فراهم کند. (مثل: مصاحبه با فردی که ادعا می کردند او یک پزشک ایرانی الاصل است و با خانواده خود به داعش پیوست و از ایران به مناطق تحت تسلط داعش آمده است).

گروه تروریستی داعش با تولید تصاویر،اینفوگرافیک و فیلم های تکان دهنده و هالیوودی از جنایات خود و میدان نبرد توانایی های نظامی خود را به رخ کشیده و تندروهای سراسر جهان را به مهاجرت و استقرار در مناطق تحت خلافت خود ترغیب می کرد.
نمونه این جنایات: بریدن سر با اره برقی و چاقو – پرتاب از ارتفاع – آتش زدن افراد پس از بستن دست و پای آنها و …

ادامه دارد…

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=19671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.