اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

چراغ سبز شبه نظامیان کُرد برای نجات داعش/ نسل‌کشی و کشتار غیرنظامیان با بمب‌های فسفری جنگنده‌های ائتلاف غربی + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 18995
  • 30 بهمن 1397 - 21:33
چراغ سبز شبه نظامیان کُرد برای نجات داعش/ نسل‌کشی و کشتار غیرنظامیان با بمب‌های فسفری جنگنده‌های ائتلاف غربی + نقشه میدانی و عکس

بازمانده های گروهک تروریستی داعش و شبه نظامیان کُرد در شرق رود فرات با یکدیگر به توافق رسیدند.  به گزارش اخبار جهادی، تازه‌ترین خبرها از تحولات میدانی شرق رود فرات در جنوب و جنوب شرقاستان دیرالزور سوریه حاکیست، حلقه محاصره بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش در معدود مناطق اشغالی تنگ‌تر شده است.براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، شبه نظامیان […]

بازمانده های گروهک تروریستی داعش و شبه نظامیان کُرد در شرق رود فرات با یکدیگر به توافق رسیدند.

 به گزارش اخبار جهادی، تازه‌ترین خبرها از تحولات میدانی شرق رود فرات در جنوب و جنوب شرقاستان دیرالزور سوریه حاکیست، حلقه محاصره بازمانده‌های گروهک تروریستی داعش در معدود مناطق اشغالی تنگ‌تر شده است.براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، شبه نظامیان کُرد مواضع خود را در مناطق «شیخ احمد و الخنافره» تثبیت کرده‌اند و عناصر تروریستی داعش در مساحت ۶۵۰ متر مربعی در مزارع حومه شرق رود فرات گرفتار شده‌اند.‌

یک منبع میدانی اعلام کرد: کار ته مانده‌های گروهک تروریستی داعش در شرق رود فرات تمام شده و معدود مناطق تحت اشغال آنان از لحاظ نظامی ساقط شده به شمار می‌آید.

این منبع میدانی از ادامه مذاکرات میان شبه نظامیان کُرد و بازمانده‌های داعش در منطقه خبر داد و گفت: طرفین با یکدیگر به توافق‌های رسیده‌اند اما این مسئله به صورت رسمی رسانه‌ای و خبری نشده است.

وی با بیان اینکه تروریست‌های داعش سلاح‌های سنگین و سبک خود را براساس این توافق تحویل می‌دهند و به منطقه التنف در جنوب استان حمص یا صحرای الانبار عراق منتقل می‌شوند، افزود: در ۴ روز گذشته حداقل ۱۵۰ تن از عناصر تروریستی به همراه خانواده تسلیم شبه نظامیان کُرد شدند اما دهها تن از خانواده‌های دیگر که ملیت خارجی دارند در منطقه محاصره شده حضور دارند.

این منبع میدانی با توضیح اینکه مذاکرات برای آزادی اسرای شبه نظامیان کُرد همچنان در جریان است، گفت: دهها تن از ساکنان مناطق نیز به گروگان گرفته شده‌اند و داعش از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

به گزارش اخبار جهادی، در حالی ائتلاف غربی با تبلیغات رسانه‌ای گسترده تلاش می‌کند خود را به عنوان قهرمان و تنها عامل شکست داعش در سوریه معرفی کند، خبر کشتار و نسل کشی غیرنظامیان سوری به شدت سانسور می‌شود.

جنگنده‌های ائتلاف غربی در روزهای اخیر دهها مرتبه مناطق مسکونی و اردوگاه آوارگان را به شدت با بمب‌های ممنوعه (فسفری) هدف قرار دادند و دهها تن از آنان را کشته و زخمی کردند و این در حالی است که ته مانده‌های داعش در منطقه دیگر حضور دارند.

به گفته منابع میدانی، درگیری میان شبه نظامیان کُرد و ته مانده‌های گروهک تروریستی داعش متوقف شده اما ائتلاف غربی به حملات علیه مناطق مسکونی و شهروندان ادامه می‌دهد و رسانه‌های مدعی دفاع از حقوق بشر در این خصوص به طور کامل سکوت کرده‌اند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: حملات هوایی ائتلاف غربی علیه غیر نظامیان سوری مسبوب به سابقه است و زمانی که شهر رقه در آستانه تصرف توسط شبه نظامیان کُرد بود، دهها مرتبه هدف قرار گرفت و یک نسل کشی به وقوع پیوست.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.