اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

طوفان نیروهای یمنی در جنوب غرب استان نجران عربستان/ ضربات مهلک انصارالله به نظامیان و مزدوران سعودی + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18998
  • 30 بهمن 1397 - 21:48
طوفان نیروهای یمنی در جنوب غرب استان نجران عربستان/ ضربات مهلک انصارالله به نظامیان و مزدوران سعودی + نقشه میدانی

گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن، عملیات گسترده‌ای را علیه نظامیان و مزدوران چند ملیتی سعودی در محور جنوب غرب استان نجران آغاز کردند.  به گزارش اخبار جهادی، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله یمن، عملیات گسترده‌ای را علیه نظامیان و مزدوران چند ملیتی سعودی در محور جنوب غرب استان نجران عربستان […]

گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن، عملیات گسترده‌ای را علیه نظامیان و مزدوران چند ملیتی سعودی در محور جنوب غرب استان نجران آغاز کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله یمن، عملیات گسترده‌ای را علیه نظامیان و مزدوران چند ملیتی سعودی در محور جنوب غرب استان نجران عربستان آغاز کردند.براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته موفق شدند تعدادی ارتفاع، بلندی و منطقه نظامی را از کنترل نظامیان و مزدوران سعودی خارج کنند و به سیطره دربیاورند.

به گفته منابع میدانی، مناطقی که در جریان این عملیات در جنوب غرب استان نجران به کنترل نیروهای یمنی درآمدند در حدفاصل دو منطقه «رشاحه الشرقیه و رشاحه الغربیه» واقع شده اند.

دهها تن از مزدوران و نظامیان سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ نیروهای ارتش و مقاومت انصارالله در این عملیات غافلگیرانه توانستند خسارت‌های سنگینی را به تجهیزات نظامی مزدوران سعودی وارد کنند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی حملات وسیع دیگری را در منطقه «الشرفه» انجام دادند و موفق شدند شماری از نیروهای مزدور و نظامیان سعودی را در این محور کشته و رخمی کنند و ضربات مهلکی به آنان وارد کردند.

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در جریان یک عملیات دیگر در مناطق «الطلعه و الشبکه» توانستند خطوط دفاعی نظامیان و مزدوران سعودی را در هم بشکنند و خسارت‌های زیادی به آنان وارد آورند.

یگان توپخانه ارتش یمن نیز پس از دریافت اطلاعات دقیق، تجمع گروهی از نظامیان سعودی را در منطقه «رقابه الحلق» در جنوب غرب استان نجران به شدت هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از آنان شد.

از منطقه «رقابه المنار» خبر می‌رسد، یگان توپخانه مقاومت انصارالله به صورت دقیق تجمع نظامیان سعودی را هدف قرار داد و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد آمد؛ شماری از نیروهای نظامی سعودی در این حملات کشته و زخمی شدند.

در حال حاضر، بخش‌هایی از جنوب غرب استان نجران عربستان به کنترل نیروهای یمنی درآمده و تلاش نیروهای مزدور و نظامیان سعودی برای سیطره بر مناطق از دست رفته ناکام مانده است.

خبرها از شمال شرق استان صعده حاکیست، یگان توپخانه انصارالله و ارتش یمن تجمع نظامیان سعودی را در منطقه راهبردی «الصوح» به شدت هدف قرار دادند؛ نیروهای تک تیرانداز یمنی در این محور موفق شدند یک افسر سعودی را شکار کنند و به هلاکت برسانند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی درصدد هستند با پاکسازی مناطق اشغالی شمال شرق استان صعده، خود را به مرزهای مشترک با استان نجران عربستان و ورودی استان الجوف از محور شمال غرب برسانند.

حدود ۱۰ درصد از مساحت استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) از جمله بخش‌های کوچکی از شمال، شمال غرب و شمال شرق (البقع، الصوح، باقم، ابواب الحدید و…) که با استان‌های جنوبی عربستان هم مرز هستند در اشغال نیروهای مزدور سعودی است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.