اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نتانیاهو: روزانه علیه ایران اقدام می‌کنیم، حتی همین دیروز

  • کد خبر : 18898
  • 24 بهمن 1397 - 1:42
نتانیاهو: روزانه علیه ایران اقدام می‌کنیم، حتی همین دیروز

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه به‌صورت روزانه علیه ایران، اقداماتی را در منطقه انجام می‌دهند، گفت که دلایل زیادی وجود دارد که تهران از نشست ورشو نگران باشد. به گزارش اخبار جهادی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه با تکرار ادعاهای بی‌اساس و همیشگی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت که تل‌آویو هر روز […]

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه به‌صورت روزانه علیه ایران، اقداماتی را در منطقه انجام می‌دهند، گفت که دلایل زیادی وجود دارد که تهران از نشست ورشو نگران باشد.

به گزارش اخبار جهادی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه با تکرار ادعاهای بی‌اساس و همیشگی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت که تل‌آویو هر روز علیه تهران اقداماتی را انجام می‌دهد.

نتانیاهو در گفت‌وگو با خبرنگاران پیش از پرواز به لهستان برای شرکت در نشست ضد ایرانی وروشو، با ادعای اینکه روز گذشته عملیاتی را علیه نیروهای وابسته به ایران در منطقه قنیطره واقع در سوریه انجام داده‌اند، اظهار داشت: «ما هر روزه علیه ایران (در سوریه) اقداماتی انجام می‌دهیم، حتی همین دیروز».

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، وی درباره دستورکار کنفرانس لهستان، آنهم بعد از تلاش آمریکایی‌ها برای کاستن از تمرکز ضد ایرانی آن، توضیح داد که نشست ورشو روی موضوع ایران تمرکز می‌کند نه مذاکرات سازش فلسطین-اسرائیل.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتقاد از کشورهای اروپایی به‌دلیل موضع حمایتی از ایران بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و همچنین عدم حضور برجسته آنها در نشست ورشو، مدعی شد: «می‌خواهم از اروپایی‌ها بپرسم که ایران در حال چه کاری است. ایران به پایتخت‌های (کشورهای) اروپایی تروریست اعزام می‌کند اما همزمان… برخی دولت‌های اروپای غربی به ایران کمک می‌کنند. این متحیرکننده است».

 نتانیاهو در ادامه ادعاهایش افزود: «دلایل زیادی وجود دارد که ایران از نشست ورشو نگران باشد. این واقعیت که سران اسرائیل (با دیگر کشورها) در یک اتاق بنشینند و درباره یک موضوع – ایران – صحبت کنند، دستاوردی در تقابل با ایران است».

وی همچنین درباره گرم شدن روابط این رژیم با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز گفت: «تل‌آویو با تمام دولت‌های عربی در منطقه، به جز سوریه، روابط خوبی دارد».

نشست ضدایرانی آمریکایی-لهستانی فردا ۲۴ بهمن در حالی در ورشو برگزار خواهد شد که علاوه بر انصراف کشورهایی مانند روسیه، لبنان و عراق از حضور در آن، با اما و اگرهایی حول حضور متحدان اروپایی واشنگتن همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.