اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات نیروهای بسیج مردمی برای شناسایی عاملان حمله تروریسی به زائران ایرانی + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18789
  • 16 بهمن 1397 - 3:33
عملیات نیروهای بسیج مردمی برای شناسایی عاملان حمله تروریسی به زائران ایرانی + نقشه میدانی

روز گذشته اتوبوس زائران کشورمان از شهر بلد به سمت شهر سامراء در جنوب استان صلاح الدین در حرکت بود که در کمین هسته های خاموش گروهک تروریستی داعش گرفتار شد و هدف قرار گرفت.  به گزارش اخبار جهادی، روز گذشته اتوبوس زائران کشورمان از شهر بلد به سمت شهر سامراء در جنوب استان صلاح […]

روز گذشته اتوبوس زائران کشورمان از شهر بلد به سمت شهر سامراء در جنوب استان صلاح الدین در حرکت بود که در کمین هسته های خاموش گروهک تروریستی داعش گرفتار شد و هدف قرار گرفت.

 به گزارش اخبار جهادی، روز گذشته اتوبوس زائران کشورمان از شهر بلد به سمت شهر سامراء در جنوب استان صلاح الدین در حرکت بود که در کمین هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش گرفتار شد و هدف قرار گرفت.عناصر تروریستی داعش در جریان این عملیات تروریستی، اتوبوس را به رگبار بستند که باعث شد ۷ تن از زئران کشورمان و یک شهروند عراقی زخمی شوند و در ادامه از منطقه متواری شدند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: نیروهای تیپ ۴۳ بسیج مردمی پس از این عملیات تروریستی به سرعت وارد عمل شدند و جست و جوی منطقه به منطقه را برای شناسایی تروریست‌های داعش در دستور کار قرار دادند.

این منبع میدانی از ادامه عملیات نیروهای بسیج مردمی در حومه شهر بلد برای دستگیری عناصر مخفی داعش خبر داد و گفت: نیروهای عراقی در روستاها و مزارع حومه شهر بلد حضور چشمگیری دارند.

از شمال استان صلاح الدین نیز خبر می‌رسد، نیروهای تیپ ۳۱ بسیج مردمی عملیاتی را در حومه جنوبی پالایشگاه بیجی برای پاکسازی منطقه از تله‌های انفجاری کار گذاشته شده و شناسایی عناصر مخفی داعش آغاز کردند.

به گزارش اخبار جهادی، رزمندگان تیپ ۳۱ بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیروهای ویژه، عملیات دیگری را در منطقه «البوجواری» در حومه شهر بیحی (محور شمالی شهر تکریت) انجام دادند.

هدف از انجام این عملیات، تأمین امنیت بیشتر این منطقه و شناسایی هسته‌های خاموش داعش است؛ خبرها از رشته کوه‌های حمرین حاکیست، نیروهای اطلاعات موفق شدند چند مقر و پایگاه عناصر مخفی داعش را شناسایی کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای عراقی اطلاعات را در اختیار نیروهای هوایی ارتش عراق قرار دادند و در ادامه جنگنده‌ها برفراز رشته کوه‌های حمرین به پرواز درآمدند و مقرها و پایگاه تروریست‌های داعش را منهدم کردند.

از حومه شهر تکریت در مرکز استان صلاح الدین خبر می‌رسد، گروهی مشترک از نیروهای عراقی عملیات گسترده‌ای را در منطقه «الابیض» در بخش «العلم» آغاز کردند و در همان گام نخست موفق شدند یک مقر مخفی گروهک تروریستی داعش را در این محور منهدم کنند.

نیروهای عراقی با پشتیبانی جنگنده‌ها، عملیات دیگری را در محور شرقی شهر تکریت در حومه میدان نفتی «عجیل» انجام دادند و یکی از پایگاه‌های مخفی گروهک داعش را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

به گزارش اخبار جهادی، عملیات نیروهای عراقی در حومه مناطق «بلد، سامراء، تکریت، الشرقاط، رشته کوه‌های حمرین، شمال و شرق دریاچه الثرثار و بیابان‌های شمال غرب استان صلاح الدین برای شناسایی هسته‌های خاموش داعش در جریان است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.