اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات غافلگیری کاروان نظامیان ائتلاف غربی در جنوب استان حسکه سوریه/ کشته و زخمی شدن ۵ نظامی آمریکایی + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18654
  • 01 بهمن 1397 - 23:20

انفجار یک خودروی انتحاری در جنوب استان حسکه منجر به کشته و زخمی شدن ۵ نظامی آمریکایی شد.  به گزارش اخبار جهادی، خبرها از غرب منطقه «الشدادی» در جنوب استان حسکه سوریه حاکیست، ساعتی قبل یک خودروی انتحاری در نزدیکی ایستگاه بازرسی شبه نظامیان کُرد منفجر شده است.براساس اطلاعات به دست امده، خودروی انتحاری مدل هوندا بوده و گفته […]

انفجار یک خودروی انتحاری در جنوب استان حسکه منجر به کشته و زخمی شدن ۵ نظامی آمریکایی شد.

 به گزارش اخبار جهادی، خبرها از غرب منطقه «الشدادی» در جنوب استان حسکه سوریه حاکیست، ساعتی قبل یک خودروی انتحاری در نزدیکی ایستگاه بازرسی شبه نظامیان کُرد منفجر شده است.براساس اطلاعات به دست امده، خودروی انتحاری مدل هوندا بوده و گفته شده تعدادی از نیروهای امنیتی حاضر در منطقه به این خودرو مشکوک می‌شوند و به سرعت خودروی ضد رانفجار را در مسیرش قرار می‌دهند اما این اقدام مانع از خسارت جانی و مالی نمی‌شود.

یک منبع میدانی به جزئیات این اتفاق اشاره کرد و افزود: این خودروی انتحاری زمانی در منطقه «۴۷» منفجر شد که کاروانی از خودروهای نظامیان ائتلاف غربی در حال عبور از این محور بودند.

این منبع میدانی با بیان اینکه نیروهای آمریکایی این کاروان نظامی را هدایت و سرپرستی می‌کردند، گفت: شواهد می‌دانی نشان می‌دهد بیشتر خودروهای نظامی در حال عبور از این منطقه آمریکایی بودند.

وی از کشته و زخمی شدن حدود ۱۲ تن از شبه نظامیان کُرد و نظامیان آمریکایی در این انفجار خودروی انتحاری خبر داد و افزود: ۵ تن از نظامیان ائتلاف غربی که عمدتاً آمریکایی هستند در این حمله کشته و زخمی شدند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

این منبع میدانی گفت: بالگردهای آمریکایی مستقر در پایگاه نظامی الشدادی پس از این حمله انتحاری به سرعت در منطقه حاضر شدند و مجروحان را برای مداوا و درمان به پایگاه انتقال دادند.

به گزارش اخبار جهادی، تاکنون گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است و مشخص نیست این حمله ارتباطی به حمله انتحاری چهارشنبه هفته گذشته در شهر منبج دارد یا خیر که منجر به کشته و زخمی شدن ۷ نظامی آمریکایی شد.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.