اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی مناطق اشغالی شمال سوریه/ شمال و شمال غرب حماه، غرب حلب و جنوب و جنوب غرب ادلب در اشغال تروریست‌های هیات تحریرالشام + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18481
  • 22 دی 1397 - 1:23
آخرین تحولات میدانی مناطق اشغالی شمال سوریه/ شمال و شمال غرب حماه، غرب حلب و جنوب و جنوب غرب ادلب در اشغال تروریست‌های هیات تحریرالشام + نقشه میدانی

هیات تحریرالشام پس از چند روز درگیری سنگین توانست بر ۷۰ درصد از مناطق اشغالی شمال غرب سوریه سیطره پیدا کند و تروریست های احرارالشام را به طور کامل تسلیم کند.  به گزارش اخبار جهادی، تازه‌ترین خبرها از تحولات میدانی مناطق اشغالی شمال غرب سوریه حاکیست، گروه تروریستی هیأت تحریرالشام (جبهه النصره، شاخه رسمی القاعده […]

هیات تحریرالشام پس از چند روز درگیری سنگین توانست بر ۷۰ درصد از مناطق اشغالی شمال غرب سوریه سیطره پیدا کند و تروریست های احرارالشام را به طور کامل تسلیم کند.

 به گزارش اخبار جهادی، تازه‌ترین خبرها از تحولات میدانی مناطق اشغالی شمال غرب سوریه حاکیست، گروه تروریستی هیأت تحریرالشام (جبهه النصره، شاخه رسمی القاعده در سوریه) در ۴ روز گذشته حملات علیه سایر تروریست‌ها را افزاش داد و ضربات سختی را به آنان متحمل کرد.براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌های تحریرالشام با کمک عناصر تروریستی «حراس الدین و حزب الترکستانی»، حملات گسترده‌ای را در مرکز استان ادلب ترتیب دادند و توانستند شهر راهبردی «معره النعمان» را تصرف کنند.

این شهر در مسیر جاده حلب – حماه واقع شده است؛ عناصر تروریستی هیأت تحریرالشام و متحدانش در ۴ روز گذشته بیش از ۲۰ منطقه را در جنوب و جنوب غرب استان ادلب، شمال و شمال غرب استان حماه از اشغال سایر گروه‌های تروریستی خارج و به تصرف خود درآوردند.

تروریست‌های هیأت تحریرالشام در محور جنوب غربی و جنوب استان ادلب توانستند شهرک‌ها و روستاهای «النقیر، عابدین، آرینبه، سطوج الدیر، ترملا، راشا، معربو، القصابیه، کوکبا القصیره، کوکبا الطویله، فلیفل، حرشی عابدین و الهبیط» به اشغال دربیاورند.

به گزارش اخبار جهادی، گروه تروریستی هیأت تحریرالشام در شمال غرب استان حماه توانست مناطق «العنکاوی، الدقماق، الزقوم، قلیدین و القاهره، قرقور، قسطون و…» را به سیطره درآورد و دشت الغاب را در این محور به طور کامل اشغال کند.

به گزارش اخبار جهادی، در جریان درگیری‌های روزهای گذشته حدود ۱۱۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شده‌اند؛ حدود ۲۰ تن از تروریست‌های جبهه الوطنیه (نورالدین زنکی، احرارالشام و…» توسط تروریست‌های تحریرالشام دستگیر شدند.

به گفته منابع میدانی، پیشروی‌های گسترده گروه تروریستی هیأت تحریرالشام در دشت الغاب باعث شد گروه تروریستی احرارالشام با صدور بیانیه‌ای از تسلیم شدن خود در شمال غرب و شمال استان حماه خبر دهد.

براساس آخرین اخبار به دست آمده، گروه تروریستی احرارالشام کنترل تمامی مناطق تحت اشغال را در شمال غرب و شمال استان حماه (دشت الغاب) به گروه تروریستی هیأت تحریرالشام واگذار کرده است.

تروریست‌های احرارالشام تمامی سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین خود را به گروه تروریستی تحریرالشام تحویل می‌دهند و اگر مایل هستند می‌توانند زیر پرچم تحریر الشام در منطقه باقی بمانند و سایر تروریست‌هایی هم که تمایل به ماندن ندارند می‌توانند به مناطق تحت اشغال ارتش ترکیه منتقل شوند.

به گزارش اخبار جهادی، در حال حاضر، گروه تروریستی تحریرالشام بر بخش غربی استان حلب، شمال و شمال غرب استان حماه، جنوب غرب و جنوب استان ادلب را به اشغال درآورده است که مناطق مهمی از حمله شهر «سراقب» را شامل می‌شود.

منبع: مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.