اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات سنگین هسته‌های خاموش داعش در دروازه جنوب غرب شهر کرکوک/ شهادت ۲ تن از نیروهای بسیج مردمی درحومه منطقه راهبردی «الحویجه» + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18467
  • 21 دی 1397 - 16:26
حملات سنگین هسته‌های خاموش داعش در دروازه جنوب غرب شهر کرکوک/ شهادت ۲ تن از نیروهای بسیج مردمی درحومه منطقه راهبردی «الحویجه» + نقشه میدانی

نیروهای بسیج مردمی در جریان دفع حملات در غرب استان کرکوک موفق شدند ۲۰ تن از عناصر مخفی گروه تروریستی داعش را به هلاکت برسانند. به گزارش اخبار جهادی،  آخرین خبرها از تحولات میدانی عراق حاکیست، عملیات نیروهای بسیج مردمی در منطقه الرشاد در جنوب غرب استان کرکوک علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد. از حومه منطقه راهبردی […]

نیروهای بسیج مردمی در جریان دفع حملات در غرب استان کرکوک موفق شدند ۲۰ تن از عناصر مخفی گروه تروریستی داعش را به هلاکت برسانند.

به گزارش اخبار جهادی،  آخرین خبرها از تحولات میدانی عراق حاکیست، عملیات نیروهای بسیج مردمی در منطقه الرشاد در جنوب غرب استان کرکوک علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.

از حومه منطقه راهبردی «الحویجه» در غرب استان کرکوک خبر می‌رسد، گروهی از عناصر مخفی داعش حملات را برای ناامن کردند منطقه انجام دادند اما نیروهای بسیج مردمی به سرعت وارد عمل شدند و واکنش نشان دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای تیپ ۵۶ بسیج مردمی مستقر در منطقه تحرکات ترویست های داعش را در این محور رصد کردند و با آنان درگیر شدند و در نهایت موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند.

به گفته منابع میدانی، حدود ۲۰ تن از عناصر تروریستی داعش در جریان درگیری‌ها در منطقه الحویجه در غرب استان کرکوک به هلاکت رسیدند؛ ۲ تن از نیروهای بسیج مردمی به نام‌های«بارق خالد و عقیل خالد» در جریان دفع حملات تروریست‌ها به شهادت رسیدند.

شماری از نیروهای بسیج مردمی در جریان تعقیب تروریست‌های داعش با تله‌های انفجاری برخورد کردند و زخمی شدند؛ منطقه راهبردی الحویجه دروازه جنوب غرب برای ورود به شهر کرکوک محسوب می‌شود.

منطقه مهم «الحویجه» همچنین شمال استان صلاح الدین از جمله شهر الشرقاط را به شهر کرکوک متصل می‌کند؛ در حال حاضر بخش‌هایی از مناطق مرکزی، غربی و جنوبی استان کرکوک از جمله «الحویجه، الرشاد، البسل، الکاظمیه، الریاض و شرق کوه‌های حمرین» به هسته‌های خاموش داعش آلوده است.

**آخرین تحولات استان نینوا

از حومه غربی شهر موصل خبر می‌رسد، نیروهای ارتش و رزمندگان تیپ ۱۵، ۲۳، ۲۹ و ۵۳ بسیج مردمی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق، عملیات گسترده و وسیعی را علیه عناصر مخفی گروه تروریستی داعش آغاز کردند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش و بسیج مردمی با کمک نیروهای اطلاعات موفق شدند هسته‌های خاموش داعش را در منطقه «بادوش» و روستاهای حومه شناسایی کنند و علیه آنان در این محور وارد عمل شوند.

نیروهای عراقی در حومه غربی شهر موصل درصدد هستند انبارهای سلاح، مقرها و تونل‌های عنار مخفی داعش را هم شناسایی و منهدم کنند و امنیت و آرامش را به طور کامل به این منطقه بازگردانند.

به گزارش اخبار جهادی، مناطق آلوده به هسته‌های خاموش داعش در این محور به دلیل اینکه دروازه غربی برای ورود به شهر موصل هستند از اهمیت خاصی برخورداراند و نیروهای عراقی تلاش می‌کنند این بخش را به طور کامل پاکسازی کنند.

نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق در ۲ ماه گذشته دهها تن از عناصر مخفی گروه تروریستی داعش را در حومه غربی شهر موصل شناسایی کرده‌اند و در جریان درگیری به هلاکت رساندند.

به گفته منابع میدانی، دهها تن از تروریست‌های داعش در محورهای مرکزی و شمالی استان نینوا توسط نیروهای بسیج مردمی کشته و زخمی شده‌اند و عملیات برای شناسایی سایر هسته‌های خاموش ادامه دارد.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، عملیات نیروهای بسیج مردمی برای شناسایی عناصر مخفی گروه تروریستی داعش در حومه مناطق «تلعفر، قیروان و الحضر» در استان نینوا همچنان در جریان است تا امنیت به این محورهای مهم بازگردد.

به گزارش اخبار جهادی، هسته‌های خاموش داعش در هفته‌های گذشته با ربودن ساکنان محلی و به قتل رساندن آنان به دنبال ایجاد جو رعب و وحشت در میان مردم هستند و نیروهای عراقی برای برقراری آرامش با قدرت وارد میدان شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.