اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

انگلیسی‌ها هم برای غارت ثروت نفتی ملت سوریه وارد میدان شدند + نقشه میدانی

  • کد خبر : 15084
  • 26 خرداد 1397 - 21:39
انگلیسی‌ها هم برای غارت ثروت نفتی ملت سوریه وارد میدان شدند + نقشه میدانی

متخصصان آمریکایی و فرانسوی با پشتیبانی نیروهای نظامی خود از چند ماه قبل فعالیت ها را برای بهره برداری از میادین نفتی تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استان دیرالزور آغاز کردند. به گزارش اخبار جهادی،تحولات میدانی در مناطق تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استاندیرالزور سوریه (شرق رود فرات) وارد مرحله جدیدی شده و نیروهای خارجی […]

متخصصان آمریکایی و فرانسوی با پشتیبانی نیروهای نظامی خود از چند ماه قبل فعالیت ها را برای بهره برداری از میادین نفتی تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استان دیرالزور آغاز کردند.

به گزارش اخبار جهادی،تحولات میدانی در مناطق تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استاندیرالزور سوریه (شرق رود فرات) وارد مرحله جدیدی شده و نیروهای خارجی برای غارت ثروت های نفتی ملت سوریه وارد عمل شده اند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: پس از ورود و استقرار متخصصان و نیروهای نظامی آمریکایی در میادین نفتی تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق رود فرات، گروهی از نیروهای نظامی انگلیسی وارد این مناطق شدند.

این منبع میدانی با بیان این که دولت انگلیس نمی خواهد در چپاول ثروت های نفتی ملت سوریه از متحدان غربی خود عقب بماند، افزود: نیروهای نظامی انگلیسی از مرزهای عراق وارد استان الحسکه سوریه شدند و سپس به سمت مناطق تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استان دیرالزور حرکت کردند.

وی با توضیح این مطلب که نیروهای نظامی انگلیسی از هفته گذشته به تدریح در شرق سوریهمستقر شدند، تصریح کرد: نیروهای اشغالگر انگلیسی در پایگاه تازه ساخت آمریکایی ها  در نزدیکی میدان نفتی «العمر» مستقر شده اند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای زمینی انگلیسی تاکنون در عملیات علیه عناصر تروریستی داعش شرکت نکرده اند و به نظر می رسد آنان به دنبال سهم خواهی از دولت آمریکا در شرق استان دیرالزور سوریه هستند.

به گفته منابع میدانی، پیشتر نیروهای فرانسوی هم برای عقب نماندن از غافله چپاول گران خود را به شرق سوریه رسانده بودند و همین مسئله منجر به تحریک انگلیسی ها شد تا نیروهای خود را به این منطقه اعزام کنند.

به گزارش اخبار جهادی، متخصصان آمریکایی و فرانسوی با پشتیبانی نیروهای نظامی خود از چند ماه قبل فعالیت ها را برای بهره برداری از میادین نفتی تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استان دیرالزور آغاز کردند.

در حال حاضر عملیات استخراج و بهره برداری نفت از میادین نفتی آغاز شده و روزانه مقادیر قابل توجه ای نفت توسط نیروهای آمریکایی، فرانسوی و شبه نظامیان کُرد برای فروش در بازارهای ترکیه به مناطق شمالی ارسال می شود.

براساس اطلاعات به دست آمده، بیشترین استخراج و فروش نفت از میدان نفتی «العمر» صورت می گیرد که یکی از منابع غنی نفتی در شرق دیرالزور به شمار می آید و انگلیسی ها درصدد افزایش نیروهای خود در این منطقه هستند.

به گزارش اخبار جهادی، از جنوب شرق استان الحسکه سوریه خبر می رسد، عملیات شبه نظامیان کُرد با پشتیبانی ائتلاف غربی علیه عناصر تروریستی داعش در حومه شهرک «الدشیشه» ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.