اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه/ آغاز عملیات گسترده یگان‌های ارتش سوریه برای پاکسازی نقاط آلوده استان سویداء + تصاویر و نقشه میدانی

  • کد خبر : 15988
  • 13 مرداد 1397 - 23:06

گروهی از نیروهای مردمی و ارتش سوریه به منظور پاکسازی شرق و شمالی شرق استان السویداء از وجود عناصر مخفی داعش، راهی مناطق شدند. به گزارش اخبار جهادی، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در روزهای گذشته در چندین مرحله به مواضع نیروهای ارتش سوریه در استان السویداء حمله کردند و خسارت های مالی و […]

گروهی از نیروهای مردمی و ارتش سوریه به منظور پاکسازی شرق و شمالی شرق استان السویداء از وجود عناصر مخفی داعش، راهی مناطق شدند.

به گزارش اخبار جهادی، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در روزهای گذشته در چندین مرحله به مواضع نیروهای ارتش سوریه در استان السویداء حمله کردند و خسارت های مالی و جانی فراوانی برجای گذاشتند.
براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر مخفی گروه تروریستی داعش در مناطق بیابانی شمال، شمال شرق و شرق استان سویداء حضور دارند که به گفته منابع میدانی توسط نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف در جنوب استان حمص حمایت می شوند.
اشغال فرودگاه «خلخله» در شمال استان سویداء یکی از اهداف اصلی عناصر تروریستی داعش در روزهای گذشته بود که با هوشیاری نیروهای ارتش سوریه حملات در این محور به طور کامل دفع شد.
به گزارش اخبار جهادی، هسته های خاموش داعش حملات خود را برای اشغال فرودگاه «خلخله» از مناطق «تل صعد، الطمثونه، الاشرفیه و…» با چند انتحاری آغاز کردند اما نیروهای ارتش سوریه موفق شدند تحرکات آنان را به طور کامل رصد کنند و تلاش ها را برای اشغال این فرودگاه ناکام بگذارند.

به گفته منابع میدانی، شمار قابل توجهی از نیروهای ارتش سوریه برای در هم کوبیدن هسته های خاموش گروه تروریستی داعش به استان السویداء اعزام شده اند و در جریان درگیری ها تاکنون دهها تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.
از سویی دیگر، هزاران تن از نیروهای دفاع مردمی خود را به استان السویداء رسانده اند و  در روستاهای شمالی، شمال شرقی و شرقی مستقر شده اند تا از حمله مجدد هسته های خاموش داعش به این مناطق جلوگیری کنند.

در حال حاضر، جولان و پیشروی عناصر تروریستی داعش در استان سویداء در جنوب سوریه متوقف شده و نیروهای ارتش عملیات را برای پاکسازی نقاط آلوده به هسته های خاموش تروریست ها آغاز کرده اند.
یگان توپخانه ارتش سوریه هم به شدت مواضع هسته های خاموش داعش را در مناطق آلوده استان سویداء هدف قرار می دهد؛ در جریان حمله توپخانه ای به مناطق آلوده در روستای «رامی» شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.
به گزارش اخبار جهادی، همزمان با عملیات نیروهای ارتش سوریه در استان السویداء، یگان موشکی و جنگنده های سوری مواضع هسته های خاموش داعش را در مناطق «الدیاثه، رامی، الکراع و…» در بخش های شرقی و شمالی هدف قرار می دهند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان عملیات نیروهای سوری در روستای «الکراع»، شماری از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند؛ تعداد دیگر از تروریست ها هم در این عملیات دستگیر شدند.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.