اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات بزرگ برای پاکسازی شمال غرب و مرکز استان نینوا از هسته‌های خاموش داعش/ کشف ۸۰۰ تله انفجاری در حومه شهر بیجی + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 18109
  • 01 دی 1397 - 1:03
عملیات بزرگ برای پاکسازی شمال غرب و مرکز استان نینوا از هسته‌های خاموش داعش/ کشف ۸۰۰ تله انفجاری در حومه شهر بیجی + نقشه میدانی و تصاویر

عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق علیه هسته های خاموش داعش در استان های نینوا، صلاح الدین و نجف ادامه دارد. به گزارش اخبار جهادی، خبرها از مرکز استان نینوا حاکیست، نیروهای تیپ ۴۰ بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق، برای آغاز عملیات گسترده و وسیع علیه عناصر مخفی گروه تروریستی داعش در مناطق «البعاج و تل […]

عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق علیه هسته های خاموش داعش در استان های نینوا، صلاح الدین و نجف ادامه دارد.

به گزارش اخبار جهادی، خبرها از مرکز استان نینوا حاکیست، نیروهای تیپ ۴۰ بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق، برای آغاز عملیات گسترده و وسیع علیه عناصر مخفی گروه تروریستی داعش در مناطق «البعاج و تل عبطه» آماده می شوند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، نیروهای بسیج مردمی در حدفاصل منطقه «تل عبطه و البعاج» مستقر شده اند تا نقاط آلوده را از وجود هسته های خاموش داعش پاکسازی کنند.

این دو منطقه راهبردی مناطق مرزی مشترک با سوریه را به مرکز، شمال و شرق استان نینوا متصل می کنند؛ نیروهای بسیج مردمی در حومه شهر تعلفر درصدد هستند عملیاتی را علیه عناصر مخفی داعش آغاز کنند.

به گفته منابع میدانی، هسته های خاموش داعش در هفته های گذشته حومه شهر تعلفر را ناامن کرده اند و همین مسئله باعث شده تا نیروهای عراقی برای پاکسازی منطقه» العیاضیه» وارد عمل شوند.

همزمان نیروهای یگان های مهندسی برای پاکسازی مناطق آلوده منطقه «العیاضیه» در حومه شهر تعلفر از وجود تله های انفجاری، انبارهای سلاح و مقرهای مخفی داعش وارد شده اند؛ شهر تعلفر در شمال غرب استان نینوا واقع شده و مناطق مرزی مشترک با سوریه را به شهر موصل متصل می کند.

به گزارش اخبار جهادی، در حال حاضر، بخش هایی از حومه شمالی شهر تعلفر، حومه غربی شهر موصل، مناطق مرزی مشترک با سوریه، مناطق جنوبی و مرزی استان نینوا به هسته های خاموش گروه تروریستی داعش آلوده است.

آخرین تحولات میدانی استان نجف اشرف

گروهی مشترک از نیروهای بسیج مردمی و فرماندهی پلیس، عملیات گسترده ای و وسیعی را از دو محور در مناطق بیابانی استان نجف اشرف علیه هسته های خاموش گروه تروریستی داعش آغاز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات نیروهای عراقی در محور نخست از مناطق «القادسیه و العرایه» شروع می شود و تا منطقه «شبجه» امتداد دارد؛ عملیات در محور دوم از مرکز تا بیابان های غربی استان نجف صورت می گیرد.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای تیپ دوم بسیج مردمی در منطقه بادیه نجف مستقر شده اند؛ نیروهای عراقی چند برج مراقبتی ایجاد کردند تا از نفوذ عناصر تروریستی داعش به استان نجف جلوگیری به عمل آورند؛ در حال حاضر، بخش هایی از مناطق شمالی و غربی استان نجف که با استان های الانبار و القادسیه هم مرز است به تروریست های مخفی داعش آلوده هستند.

آخرین تحولات میدانی استان صلاح الدین

از حومه غربی شهر بیجی در شمال استان صلاح الدین خبر می رسد، عملیات گروه مهندسی تیپ ۳۱ بسیج مردمی برای تامین امنیت تمامی محله های منطقه الصینیه ادامه دارد و تاکنون ۸۰۰ تله انفجاری کشف، خنثی و منهدم شده اند.

به گفته منابع میدانی، عملیات نیروهای بسیج مردمی در برخی از محله های منطقه «الصینیه» برای کشف عناصر مخفی، انبارهای سلاح و مخفی گاه های گروه تروریستی داعش در جریان است تا زمینه برای بازگشت سایر آوارگان فراهم شود.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای عراقی در برخی از مناطق استان صلاح الدین از جمله حومه شهرهای «سامراء، بلد، بیجی، الشرقاط، محور شرقی تکریت و…» در حالت آماده باش هستند تا از حمله تروریست های مخفی داعش به این مناطق جلوگیری کنند.

در حال حاضر، بخش هایی از مناطق جنوبی، مرکزی و شمالی استان صلاح الدین از جمله حومه شهرهای «بلد، بیجی، الشرقاط و…» به هسته های خاموش گروه تروریستی داعش آلوده هستند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.