اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ضربات مهلک به نیروهای شورشی در شمال شرق استان صنعاء و غرب استان مأرب+ نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 16997
  • 11 مهر 1397 - 21:57
ضربات مهلک به نیروهای شورشی در شمال شرق استان صنعاء و غرب استان مأرب+ نقشه میدانی و تصاویر

آخرین خبرها از شمال شرق استان صنعاء حاکیست، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله عملیات گسترده و وسیعی را علیه نیروهای شورشی در منطقه انجام دادند. به گزارش اخبار جهادی، آخرین خبرها از شمال شرق استان صنعاء حاکیست، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله عملیات گسترده و وسیعی را علیه نیروهای شورشی در […]

آخرین خبرها از شمال شرق استان صنعاء حاکیست، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله عملیات گسترده و وسیعی را علیه نیروهای شورشی در منطقه انجام دادند.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین خبرها از شمال شرق استان صنعاء حاکیست، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله عملیات گسترده و وسیعی را علیه نیروهای شورشی در منطقه انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی با پشتیبانی یگان های موشکی و توپخانه ای، مواضع نیروهای شورشی را در منطقه «البیاض» در بخش «نهم» در شمال شرق پایتخت هدف قرار دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش و انصارالله پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند چند ایستگاه دفاعی را از اشغال نیروهای شورشی خارج کنند و به کنترل دربیاورند.

دهها تن از نیروهای شورشی در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند؛ سایر نیروهای شورشی پس از متحمل شدن خسارت های سنگین در شمال شرق استان صنعاء به سمت مناطق مرزی استان مارب متواری شدند.

به گزارش اخبار جهادی، در جریان عملیات نیروهای یمنی در منطقه «نهم» چند خودروی نظامی نیروهای شورشی منهدم شد؛ منطقه نهم در شمال شرق استان صنعاء واقع شده و با استان های مارب و الجوف هم مرز است.

از محور «صرواح» در غرب استان مارب خبر می رسد، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله موفق شدند گروهی از نیروهای مزدور شورشی را در منطقه «المخدره» شناسایی کنند و حملات غافلگیرانه علیه آنان انجام دهند.

 ۳۵ تن از نیروهای شورشی در جریان درگیری ها در منطقه «المخدره» در غرب استان مارب کشته و زخمی شدند؛ تعدادی از خودروهای نظامی و تانک های نیروهای شورشی در این محور هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.

در حال حاضر، حدود ۷ درصد از مساحت استان مارب (مناطق غربی) از جمله «صرواح» در کنترل نیروهای یمنی است و حدود ۸۸ درصد از خاک این استان شامل مناطق شمالی، مرکزی، شرقی و جنوبی از جمله «مفرق جوف، ماس، سد مارب، حریب و… و.» در اشغال نیروهای شورشی است.

به گزارش اخبار جهادی، حدود ۵ درصد از مساحت استان مارب شامل مناطق جنوب غرب و هم مرز با استان البضاء در اشغال گروه های تروریستی داعش و القاعده است؛ این استان در مرکز یمن واقع شده و استان های جنوبی را به مناطق شمالی متصل می کند.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.