اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ضربات مهلک به عناصر مخفی داعش در جنوب شهر تکریت و حومه شهر تلعفر + نقشه میدانی

  • کد خبر : 17020
  • 14 مهر 1397 - 19:26
ضربات مهلک به عناصر مخفی داعش در جنوب شهر تکریت و حومه شهر تلعفر + نقشه میدانی

رزمندگان عراقی در عملیات های جداگانه در استان های «صلاح الدین و نینوا»، ضربه سنگینی را به تروریست های مخفی داعش وارد کردند. به گزارش اخبار جهادی، از استان صلاح الدین عراق خبر می رسد، نیروهای ویژه عراقی در یک عملیات دقیق موفق شدند گروهی از عناصر مخفی داعش را در جنوب شهر تکریت (مرکز استان) شناسایی کنند. براساس […]

رزمندگان عراقی در عملیات های جداگانه در استان های «صلاح الدین و نینوا»، ضربه سنگینی را به تروریست های مخفی داعش وارد کردند.

به گزارش اخبار جهادی، از استان صلاح الدین عراق خبر می رسد، نیروهای ویژه عراقی در یک عملیات دقیق موفق شدند گروهی از عناصر مخفی داعش را در جنوب شهر تکریت (مرکز استان) شناسایی کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، چند گروه از نیروهای امنیتی و رزمندگان تیپ ۴۳ بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات، حملات گسترده ای را علیه هسته های خاموش داعش در جنوب شهر تکریت آغاز کردند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای عراقی پس از چند ساعت درگیری و جست وجوی منطقه به منطقه توانستند امنیت و آرامش را به مناطق «تل الذهب و سید محمد» بازگردانند؛ شماری از تروریست های داعش در جریان این عملیات به هلاکت رسیدند.

به گزارش اخبار جهادی، مناطق «تل الذهب و سید محمد» دروازه ورود به جنوب شهر تکریت محسوب می شوند و همین مسئله اهمیت این بخش ها را چند برابر کرده است و نیروهای عراقی درصدد هستند تا مانع از نفود مجدد تروریست ها در این محور شوند.

در حال حاضر، چند گروه از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در جنوب شهر تکریت مستقر هستند و عملیات آنان برای تامین امنیت منطقه ادامه دارد؛ شهر راهبردی تکریت، استان بغداد را به استان های شمالی از جمله «نینوا» متصل می کند.

بخش های از حومه شهرهای تکریت، بیجی و مناطق حومه رود فرات به همراه بخش هایی از غرب، شمال غرب، مرکز و جنوب استان صلاح الدین به هسته های خاموش گروه تروریستی داعش آلوده هستند.

خبرها از شمال غرب استان نینوا و مرزهای مشترک با سوریه حاکیست، عملیات رزمندگان بسیج مردمی در حومه شهر «تعلفر» برای شناسایی عناصر مخفی داعش و پاکسازی مناطق آلوده ادامه دارد؛ نیروهای متخصص یگان های مهندسی تاکنون دهها تله انفجاری را در حومه شهر تعلفر کشف و خنثی کرده اند.

به گزارش مشرق، نیروهای عراقی پس از دریافت اطلاعات دقیق به سمت منطقه «السوق» در حومه شهر تعلفر حرکت کردند تا این منطقه را از وجود هسته های خاموش داعش و تله های انفجاری پاکسازی کنند.

به گفته یک منبع میدانی، عملیات برای برقراری امنیت در این منطقه همچنان در جریان است؛ نیروهای عراقی درصدد هستند با پاکسازی کامل مناطق حومه شهر تعلفر از نفوذ تروریست های داعش در شمال غرب استان نینوا جلوگیری کنند.

به گزارش اخبار جهادی، هسته های خاموش تروریست های داعش در شمال غرب استان نینوا تلاش می کنند با نا امن کردن شهر تلعفر، امنیت جاده شهر موصل به مرز سوریه را با چالش روبه رو کنند.

در حال حاضر، بخش هایی از مناطق غربی شهر موصل، حومه شهر تلعفر، مناطق مرکزی استان نینوا از جمله الحضر، مناطق غربی هم مرز با سوریه و استان الانبار آلوده به تروریست های مخفی داعش است که عمدتا مناطق بیابانی هستند.

 

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.