اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سقوط دومینوار خطوط دفاعی نیروهای شورشی در شمال غرب یمن/ نقره داغ شدن نظامیان سودانی در جنوب عربستان با حملات دقیق پهپادهای انصارالله + نقشه میدانی

  • کد خبر : 16559
  • 15 شهریور 1397 - 11:33
سقوط دومینوار خطوط دفاعی نیروهای شورشی در شمال غرب یمن/ نقره داغ شدن نظامیان سودانی در جنوب عربستان با حملات دقیق پهپادهای انصارالله + نقشه میدانی

پیشروی گام به گام نیروهای یمنی در حومه جنوبی گذرگاه « طوال» با پشتیبانی یگان موشکی ادامه دارد و ایستگاه ها و خطوط دفاعی نیروهای شورشی یکی پس از دیگری سقوط می کند. به گزارش اخبار جهادی، شمال غرب یمن همچنان شاهد عملیات گسترده نیروهای ارتش و رزمندگانانصارالله برای باز پس گیری گذرگاه «الطوال» در شمال استان حجه […]

پیشروی گام به گام نیروهای یمنی در حومه جنوبی گذرگاه « طوال» با پشتیبانی یگان موشکی ادامه دارد و ایستگاه ها و خطوط دفاعی نیروهای شورشی یکی پس از دیگری سقوط می کند.

به گزارش اخبار جهادی، شمال غرب یمن همچنان شاهد عملیات گسترده نیروهای ارتش و رزمندگانانصارالله برای باز پس گیری گذرگاه «الطوال» در شمال استان حجه و مرزهای مشترک باعربستان است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، پیشروی گام به گام نیروهای یمنی در حومه جنوبی گذرگاه «طوال» با پشتیبانی یگان موشکی ادامه دارد و ایستگاه ها و خطوط دفاعی نیروهای شورشی یکی پس از دیگری سقوط می کند.

یک منبع میدانی به جزئیات درگیری ها در این محور اشاره کرد و گفت: پس از ناتوانی یگان های زمینی نیروهای شورشی، جنگنده های ائتلاف برای متوقف کردن پیشروی نیروهای یمنی در حومه جنوبی گذرگاه «طوال» وارد میدان شده اند.

از محور شمال غرب استان حجه خبر می رسد، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با حملات گسترده  و کمین های دقیق موفق شدند نیروهای شورشی را در بخش مرکزی منطقه «حیران» زمین گیر کنند.

به گزارش اخبار جهادی، با حملات سنگین یگان موشکی نیروهای یمنی در محور غربی منطقه «حیران»، مسیر کمک رسانی نیروهای شورشی از سمت صحرای «میدی» تا حدود زیادی قطع شده است.

خبرها از جنوب غرب بخش «حرض»   در شمال غرب استان حجه حاکیست، درگیری های سنگین همچنان ادامه دارد اما نیروهای یمنی تاکنون توانسته اند تمامی حملات نیروهای شورشی را در این محور دفع کنند.

ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی با کمک نیروهای شورشی در تلاش است مناطق شمال غرب و شمال استان حجه را به طور کامل اشغال و به استان صعده (مهم ترین پایگاه انصارالله) نفوذ کند.

به گفته منابع میدانی، در جریان درگیری های یک ماه گذشته در محورهای شمال و شمال غرب استان الحجه، ۱۷۵ تن از نیروهای شورشی به هلاکت رسیدند و صدها تن دیگر هم زخمی شده اند.

از جنوب استان جیزان عربستان خبر می رسد، نیروهای ویژه یمنی موفق شدند گروهی از نظامیان مزدور سودانی را در پایگاه های نظامی سعودی شناسایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار یگان های پهپادی قرار دهند.

به گزارش اخبار جهادی، پهپادهای انصارالله پس از دریافت اطلاعات به سرعت به پرواز درآمدند و با شلیک چند موشک، تجمع نظامیان سودانی را در پایگاه های نظامی استان جیزان در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، حدود ۳۵ تن از نظامیان مزدور سودانی در جریان این حملات کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند؛ پهپادهای انصارالله در این حملات چند انبار سلاح را منهدم و خسارت های زیادی به پایگاه های عربستان وارد آوردند.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.