اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات سنگین نیروهای آل سعود به مناطق شیعه نشین شرق عربستان همزمان با بحث داغ سرنوشت جمال خاشقچی/ زخمی شدن دهها تن در حملات خمپاره‌ای به مناطق مسکونی +عکس و نقشه میدانی

  • کد خبر : 17228
  • 27 مهر 1397 - 23:08
حملات سنگین نیروهای آل سعود به مناطق شیعه نشین شرق عربستان همزمان با بحث داغ سرنوشت جمال خاشقچی/ زخمی شدن دهها تن در حملات خمپاره‌ای به مناطق مسکونی +عکس و نقشه میدانی

نظامیان رژیم سعودی حمله جدید را علیه مناطق مسکونی شیعه نشین شرق عربستان آغاز کردند. به گزارش اخبار جهادی، همزمان با بحث داغ سرنوشت جمال خاشقچی، روزنامه نگار مطرح عربستانی، نیروهای رژیم آل سعود از عصر روز گذشته حملات گسترده ای را علیه مردم مناطق شیعه نشین در شرق این کشور انجام دادند. منبع میدانی در […]

نظامیان رژیم سعودی حمله جدید را علیه مناطق مسکونی شیعه نشین شرق عربستان آغاز کردند.

به گزارش اخبار جهادی، همزمان با بحث داغ سرنوشت جمال خاشقچی، روزنامه نگار مطرح عربستانی، نیروهای رژیم آل سعود از عصر روز گذشته حملات گسترده ای را علیه مردم مناطق شیعه نشین در شرق این کشور انجام دادند.

منبع میدانی در شرق عربستان به جزئیات این حملات اشاره کرد و گفت: صدها تن از نظامیان رژیم سعودی به همراه دهها خودروی نفربر و زرهی به مناطق مسکونی محله «باب شمالی» در شهر القطیف حمله کردند.

این منبع میدانی با بیان این که نظامیان عربستانی درصدد بودند شماری از جوانان منطقه را به جرم همکاری با دولت های خارجی دستگیر کنند، افزود: این جوانان به انجام فعالیت های تروریستی متهم شده اند.

وی با تاکید بر این که نیروهای رژیم سعودی از به قتل رساندن جوانان ابایی نداشتند و به دنبال فرصت برای انجام این جنایت بودند، تصریح کرد: نظامیان سعودی در گام نخست محله را به محاصره درآوردند.

این منبع میدانی گفت: نیروهای رژیم سعودی در ادامه به سمت مناطق مسکونی خمپاره شلیک کردند و خانه های مردم بی دفاع را به رگبار بستند تا فضای ترس و ارعاب بر محله «باب شمالی» حاکم شود.

وی با بیان این که این حملات منجر به تخریب دهها خانه و وارد شدن خسارت های سنگین به مغازه ها و مخازن آب شد، افزود: شماری از شهروندان در نتیجه حملات خمپاره ای مجروح شدند.

این منبع میدانی با اشاره به این که شماری از مردم هم در اثر استنشاق گازهای اشک آور دچار مشکل شدند، گفت: گروهی دیگر از نظامیان سعودی به زنانی که در خیابان در حال رفت و آمد بودند هم رحم نکردند و آنان را به شدت ضرب و شتم کردند.

منبع میدانی با بیان این که یک نفر از شهروندان زن در جریان حملات به شدت زخمی شد، افزود: نظامیان سعودی با وجود این که حال وخیم وی را مشاهده کردند اما مانع از انتقال این مجروح به مراکز درمانی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، با تشدید اقدامات وحشیانه نیروهای رژیم آل سعود در محله شیعه نشین «باب شمالی»، گروهی از جوانان برای عقب راندن آنان وارد میدان شدند و یکی از خودروی های نفربر را هدف قرار دادند؛ چند تن از نظامیان عربستانی در جریان این حملات زخمی شدند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای رژیم سعودی فشار خود را در مناطق شیعه نشین تشدید کرده اند و برق بخش وسیعی از محله باب شمالی از جمله خیابان امام علی را به طور کامل قطع کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.