اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تعداد قربانیان انفجار تروریستی به ۱۳۰ نفر رسید/ داعش مسئولیت انفجار را بر عهده گرفت

  • کد خبر : 15532
  • 23 تیر 1397 - 14:45
تعداد قربانیان انفجار تروریستی به ۱۳۰ نفر رسید/ داعش مسئولیت انفجار را بر عهده گرفت

تعداد قربانیان انفجار در گردهمایی انتخاباتی حزب عوامی بلوچستان به بیش از ۱۳۰ نفر رسید این در حالی است که دولت ایالتی به این مناسبت ۲ روز عزای عمومی اعلام کرد. در حمله انتحاری روز گذشته که در منطقه مستونگ بلوچستان انجام شد و داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت «نوابزاده میر سراج رئیسانی» […]

تعداد قربانیان انفجار در گردهمایی انتخاباتی حزب عوامی بلوچستان به بیش از ۱۳۰ نفر رسید این در حالی است که دولت ایالتی به این مناسبت ۲ روز عزای عمومی اعلام کرد.

در حمله انتحاری روز گذشته که در منطقه مستونگ بلوچستان انجام شد و داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت «نوابزاده میر سراج رئیسانی» نماینده حزب عوامی جان خود را از دست داد.

بر اثر این حمله انتحاری ۱۳۰ نفر کشته و دست کم ۲۰۰ نفر زخمی شدند و تعداد قربانیان در حال افزایش است.

رئیسانی فرزند «نواب غوث بخش رئیسانی» فرماندار بلوچستان است که وی نیز در یک حمله تروریستی کشته شد. برادر بزرگش «نواب محمد اسلم رئیسانی» سروزیر بلوچستان بود و برادر دیگرش «لشکری رئیسانی» از شخصیت‌های سیاسی مهم در بلوچستان است.

در ۳۱ جولای ۲۰۱۱ هنگام برگزاری یک بازی فوتبال در منطقه مستونگ به سراج رئیسانی سو قصد شد اما وی از این حمله تروریستی جان سالم به در برد اما پسر بزرگترش «حقمل خان رئیسانی» کشته شد.

سراج رئیسانی از حامیان مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت در بلوچستان بود که بر زبان‌های اردو،فارسی،بلوچی،پنجابی،سرائیکی،سندی،انگلیسی براهوی تسلط داشت و برای برقراری روابط خوب با کشورهای همسایه تلاش می‌کرد.

در عکس‌های زیر تصاویر حمله انتحاری به گردهمایی انتخاباتی در بلوچستان پاکستان را مشاهده می‌کنید.

داعش مسئولیت انفجار مرگبار در بلوچستان پاکستان را بر عهده گرفت

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.