اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

انهدام مواضع تروریست‌ها در ادلب توسط جنگنده‌های روسیه +فیلم

  • کد خبر : 16555
  • 15 شهریور 1397 - 11:09
انهدام مواضع تروریست‌ها در ادلب توسط جنگنده‌های روسیه +فیلم

سخنگوی وزارت دفاع روسیه تایید کرد که روز سه‌شنبه هواپیماهای نیروی هوا-فضای این کشور تاسیسات نظامی و انبارهای مهمات متعلق به گروه‌های تروریستی در استان ادلب سوریه را نابود کردند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری «نووستی»، وزارت دفاع روسیه تصاویر ویدیویی از بمباران مواضع نیروهای گروه تروریستی “جبهه النصره” توسط هواپیماهای نیروی […]

سخنگوی وزارت دفاع روسیه تایید کرد که روز سه‌شنبه هواپیماهای نیروی هوا-فضای این کشور تاسیسات نظامی و انبارهای مهمات متعلق به گروه‌های تروریستی در استان ادلب سوریه را نابود کردند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری «نووستی»، وزارت دفاع روسیه تصاویر ویدیویی از بمباران مواضع نیروهای گروه تروریستی “جبهه النصره” توسط هواپیماهای نیروی هوافضای این کشور را منتشر کرد.

به گفته “ایگور کاناشینکوف” سخنگوی وزارت دفاع روسیه در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) هواپیماهایی که در پایگاه هوایی “حمیمیم” مستقر هستند، با استفاده از مهمات بسیار دقیق انبارهای تروریست‌ها را مورد حمله قرار دادند. هواپیماهای نیروی هوا- فضای روسیه مناطقی را مورد هدف قرار دادند که از آنجا حملات هوایی توسط پهپادها به پایگاه حمیمیم و مناطق مسکونی در استان حلب و حماء سوریه صورت گرفته است.

 

این مقام نظامی افزود: «دو جنگنده بمب‌افکن سوخوی-۳۴  روسیه تاسیسات متعلق به تروریست‌ها که در آنها پهپادهای تهاجمی خود را نگهداری می‌کردند و همچنین انبارهای مهمات و مواد منفجره برای استفاده در این هواپیماهای بدون سرنشین را مورد هدف قرار دادند. علاوه بر این، جنگنده‌های چندمنظوره سوخوی-۳۵  نیز با استفاده از مهمات بسیار دقیق انبار سامانه‌های دفاع ضدموشکی تروریست‌ها را نابود کردند.

سخنگوی وزارت دفاع یادآور شد که حملات نیروهای هوا-فضای روسیه در استان ادلب، خطری برای مردم غیرنظامی نداشته و به طور دقیق به تاسیسات گروه‌های تروریستی به دور از مناطق مسکونی صورت گرفته است. به گفته وی، موفقیت نابودی این اهداف نظامی از طریق چندین کانال مورد تایید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.