اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اردوغان: نتانیاهو در حال اجرای تروریسم دولتی است

  • کد خبر : 18172
  • 03 دی 1397 - 19:01
اردوغان: نتانیاهو در حال اجرای تروریسم دولتی است

رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مشغول اجرای تروریسم دولتی در فلسطین اشغالی است تاکید کرد صهیونیست‌ها به‌دلیل جنایاتی که مرتکب شده‌اند اجازه ندارند از کسی انتقاد کنند. به گزارش اخبار جهادی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز گذشته (یکشنبه) در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که «بنیامین نتانیاهو» رئیس […]

رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مشغول اجرای تروریسم دولتی در فلسطین اشغالی است تاکید کرد صهیونیست‌ها به‌دلیل جنایاتی که مرتکب شده‌اند اجازه ندارند از کسی انتقاد کنند.

به گزارش اخبار جهادی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز گذشته (یکشنبه) در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که «بنیامین نتانیاهو» رئیس یک تروریسم دولتی است.

نتانیاهو در صفحه شخصی توئیتر خود نوشته بود: «اردوغان، فاتح قبرس شمالی و کسی که ارتشش در داخل و خارج از ترکیه زنان و کودکان را در روستاهای کُردنشین قتل عام می‌کند، نمی‌تواند درباره اخلاق به موعظه اسرائیل بپردازد».

اردوغان اما طی سخنرانی در جمع هوادارانش در استانبول گفت: «اردوغان صدای ستمدیدگان و مظلومان است و تو (نتانیاهو) صدای ستمگران و ظالمان هستی. تو در حال اجرای تروریسم دولتی هستی».

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با اشغال اراضی فلسطینی‌ها به جنایت مشغول هستند، توضیح داد: «اسرائیل حق ندارد از هیچکسی انتقاد کند، وقتی که گناهان، ویرانی‌ها، کشتار و جنایاتی که خودش در حق بشریت انجام داده را نادیده می‌گیرد».

رئیس‌جمهور ترکیه ضمن تاکید بر ناراحتی نتانیاهو از «همراهی ترکیه با فلسطینیان مظلوم و ستمدیده»، خاطر نشان کرد: «اما اسرائیل زنان و کودکان (فلسطینی) را با ضرب‌وشتم و بیرون کشیدن (از خانه‌هایشان) مورد ستم قرار می‌دهد و آنها را در دستان نظامیان و سربازان خود رها می‌کند».

اردوغان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک «تروریسم دولتی» است، افزود: «ترکیه در حال مبارزه با تروریسم است، نه اینکه (مانند شما) بی‌گناهان را تروریست بپندارد».

در بخشی از این سخنرانی، مردم ترکیه شعارهایی در حمایت از آزادی قدس سر داده و از اردوغان خواستند: «رئیس، ما را به قدس ببر (تا این شهر را فتح و آزاد کنیم)». او هم به این شعار جواب مثبت داده و گفت: «ان شاءالله به زودی (به قدس می‌رویم و آن را فتح و آزاد می‌کنیم)».

«مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه نیز امروز (دوشنبه) در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت: «به‌نظر می‌رسد که نتانیاهو اخیرا عصبانی و ناراحت است، چون دیده که نمی‌تواند سوریه را تجزیه کند».

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.