اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آغاز عملیات برای پاسخ به جنایت‌های داعش در استان الانبار/ تامین امنیت جاده بغداد – گذرگاه القائم در دستور کار نیروهای عراقی + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 17459
  • 11 آبان 1397 - 21:08
آغاز عملیات برای پاسخ به جنایت‌های داعش در استان الانبار/ تامین امنیت جاده بغداد – گذرگاه القائم در دستور کار نیروهای عراقی + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای بسیج مردمی،ارتش عراق و نیروهای امنینی، عملیات گسترده و وسیعی را در محور شرقی استان الانبار علیه هسته های خاموش داعش آغاز کردند. به گزارش اخبار جهادی، رزمندگان بسیج مردمی، نیروهای گروه های « ۱۴، ۵۰، ۵۱» ارتش عراق و نیروهای امنینی، عملیات گسترده و وسیعی را در محور شرقی استان الانبار علیه هسته های خاموش […]

نیروهای بسیج مردمی،ارتش عراق و نیروهای امنینی، عملیات گسترده و وسیعی را در محور شرقی استان الانبار علیه هسته های خاموش داعش آغاز کردند.

به گزارش اخبار جهادی، رزمندگان بسیج مردمی، نیروهای گروه های « ۱۴، ۵۰، ۵۱» ارتش عراق و نیروهای امنینی، عملیات گسترده و وسیعی را در محور شرقی استان الانبار علیه هسته های خاموش داعش آغاز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی و تامین امنیت منطقه از چند محور در جزیره «الکرمه» از جمله مناطق «الکرمه، البوجاسم و ارشاد» شروع شده است.

به گفته منابع میدانی این مناطق در حومه شمالی شهر فلوجه واقع شده اند و نیروهای عراقی در گام نخست عملیات موفق شدند دهها تله انفجاری را در محورهای یاد شده کشف و خنثی کنند.

در حال حاضر، عملیات جست و جوی منطقه به منطقه نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و ارتش عراق برای شناسایی پایگاه ها، انبارهای سلاح و تونل های عناصر مخفی گروه تروریستی داعش ادامه دارد.

به گزارش اخبار جهادی، بیابانی و دشت بودن مناطق در محور شرقی استان الانبار باعث شده تا هسته های خاموش گروه تروریستی داعش آزادانه جولان دهند و به آسانی در این محور عبور و مرور کنند.

عناصر تروریستی داعش در این محور جنایت های زیادی را مرتکب شده اند و در چند عملیات، شمار زیادی از شهروندان عراقی که مخالف حضور آنان در این منطقه بودند را شهید و زخمی کردند.

اما با این وجود، نیروهای امنیتی، ارتش، بسیج مردمی و پلیس فدرال در چند ماه گذشته در عملیات های متعدد موفق شدند دهها تن از عناصر مخفی گروه تروریستی داعش را در حومه شهرهای «فلوجه، الرمادی و الحدیثه» شناسایی کنند و به هلاکت برسانند.

به گزارش اخبار جهادی، تروریست های داعش در محور شرقی استان الانبار درصدد هستند با نا امن کردن محور فلوجه – الحدیثه، جاده اصلی بغداد به سمت گذرگاه مرزی القائم را با خطر جدی روبه رو کنند؛ گذرگاه القائم در شمال عراق واقع شده و هم مرز با سوریه است.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.