اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه/ چند تروریست تحت فرمان « ماجد الخطیب» در شمال غرب استان قنیطره حضور دارند؟ + نقشه میدانی

  • کد خبر : 16049
  • 18 مرداد 1397 - 11:31
آخرین تحولات میدانی جنوب سوریه/ چند تروریست تحت فرمان « ماجد الخطیب» در شمال غرب استان قنیطره حضور دارند؟ + نقشه میدانی

بیش از ۷۰۰ تن از عناصر گروه های تروریستی همچنان در شهرک های«بئر العجم و بریقه» شمال غرب استان قنیطره حضور دارند. به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از جنوب سوریه حاکیست، مذاکرات با عناصر تروریستی در شهرک های مصالحه شده «بریقه و بئرالعجم» در شمال غرب استان قنیطره همچنان ادامه دارد. در حال […]

بیش از ۷۰۰ تن از عناصر گروه های تروریستی همچنان در شهرک های«بئر العجم و بریقه» شمال غرب استان قنیطره حضور دارند.

به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از جنوب سوریه حاکیست، مذاکرات با عناصر تروریستی در شهرک های مصالحه شده «بریقه و بئرالعجم» در شمال غرب استان قنیطره همچنان ادامه دارد.

در حال حاضر، حدود ۷۴۰ تن از عناصر تروریستی «الویه العز و الویه الفرقان» به همراه ۲ هزار تن از اعضای خانواده خود در شهرک های مصالحه شده حضور دارند؛ این تروریست ها پیشتر در غوطه غربی دمشق حضور داشتند.

این گروه های تروریستی تحت فرمان «محمد ماجد الخطیب» هستند و به انواع و اقسام سلاح های سنگین و سبک مجهز هستند؛ قابل ذکر است بیش از ۹۹ درصد استان قنیطره پاکسازی شده و فقط شهرک های «بریقه و بئر العجم» در اشغال تروریست ها است.

آخرین وضعیت میدانی استان قنیطره

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای ارتش سوریه در روزهای گذشته در جریان مذاکرات در تلاش بودند تعدادی از مردم گرفتار شده را در شهرک های «بریقه و بئرالعجم» خارج کنند و به مناطق خود در شهرک های «دیر ماکر، حمریت، سبسبه، الدناجی، سلطانه و الجباریه» انتقال دهند اما تروریست ها با این مسئله مخالفت کردند.

از شمال شرق استان السویداء خبر می رسد، عملیات یگان های موشکی، توپخانه ای و زمینی ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی علیه هسته های خاموش گروه تروریستی داعش ادامه دارد.

جنگنده های روسی در ساعات گذشته مواضع عناصر تروریستی داعش را در مناطق «الوعر، الکراع، خطیب، صنیم الغرز، الدیاثه، ربه الحصن، تل زرین» در عمق ۲۵ کیلومتری شمال شرق سویداء و مرزهای مشترک با استان دمشق هدف قرار دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

به گزارش اخبار جهادی، عملیات نیروهای زمینی ارتش سوریه از محور های «شنوان الاصفر» در شمال شرق استان سویداء و «تلول الصفا» در نزدیکی مرزهای مشترک با استان دمشق در جریان است.

آخرین وضعیت میدانی جنوب سوریه

شب گذشته هم نیروهای سوری در سه محور عملیاتی موفق شدند چند کیلومتر به سمت مناطق «الدیاثه، الکراع، شبکی و الدکوه» پیشروی کنند و کنترل نقاطی از جمله «تل البصیر، تل الرزین، غبشه، مغز مسله و مشروع» را در دست گیرند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.