اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی استان مارب در مرکز یمن/ هلاکت ۴ فرمانده نیروهای شورشی + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 17147
  • 23 مهر 1397 - 10:32
آخرین تحولات میدانی استان مارب در مرکز یمن/ هلاکت ۴ فرمانده نیروهای شورشی + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن در یک عملیات دقیق در محور غربی استان «مارب»موفق شدند ضربات مهلکی را به نیروهای مزدور شورشی وارد کنند. به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از تحولات میدانی غرب استان مارب حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن در یک عملیات دقیق موفق شدند ضربات مهلکی را به نیروهای مزدور شورشی وارد […]

نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن در یک عملیات دقیق در محور غربی استان «مارب»موفق شدند ضربات مهلکی را به نیروهای مزدور شورشی وارد کنند.

به گزارش اخبار جهادی، تازه ترین خبرها از تحولات میدانی غرب استان مارب حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن در یک عملیات دقیق موفق شدند ضربات مهلکی را به نیروهای مزدور شورشی وارد کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی در جریان این عملیات توانستند خودروی حامل فرماندهان نیروهای شورشی را در منطقه «الضیق» در بخش صرواح شناسایی و در کمین گرفتار کنند.

در کمین دقیق نیروهای ارتش و انصارالله یمن، خودروی حامل فرماندهان نیروهای شورشی در اثر برخورد با تله انفجاری منفجر شد؛ ۳ تن از فرماندهان میدانی نیروهای شورشی در این کمین به هلاکت رسیدند و ۴ تن دیگر هم زخمی شدند.

به گفته منابع میدانی، درگیری های سنگین ۲ ساعته هم در این محور به وقوع پیوست و نیروهای یمنی موفق شدند ۲۰ از نیروهای شورشی از جمله یک فرمانده میدانی را از پای درآورند و شماری دیگر را زخمی کنند.

از منطقه «المخدره» در حومه بخش صرواح در غرب استان مارب خبر می رسد، نیروهای یمنی در جریان یک عملیات توانستند کاروان نیروهای شورشی را رصد و شناسایی کنند و در یک حمله دقیق خسارت های سنگینی به آنان وارد کنند.

به گزارش اخبار جهادی، ۲ خودروی نظامی نیروهای شورشی در جریان این عملیات هدف قرار گرفتند و منهدم شدند؛ دهها تن از نیروهای شورشی در این عملیات کشته و زخمی شدند و مقدیر زیادی از تجهیزات نظامی به غنیمت نیروهای یمنی درآمد.

خبرها حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با پشتیبانی یگان موشکی و توپخانه ای درصدد هستند عملیات گسترده و وسیعی را علیه نیروهای شورشی در محور غربی منطقه «ماس» و سد «مآرب» انجام دهند.

نیروهای یمنی در تلاش هستند با آزادسازی این مناطق مهم و راهبردی، امنیت بخش «صرواح» را در غرب استان مارب تامین کنند؛ سد مآرب و منطقه «ماس» دروازه شرقی برای ورود به بخش صرواح محسوب می شوند.

به گزارش اخبار جهادی، حدود ۷ درصد از استان مارب شامل مناطق غربی از جمله «صرواح» تحت کنترل رزمندگان یمنی است؛ حدود ۸۸ درصد از استان شامل مناطق شمالی، مرکزی، شرقی و جنوبی از جمله «مفرق جوف، ماس، سد مارب، حریب و …» در اشغال نیروهای شورشی است.

حدود ۵ درصد از مساحت استان مارب شامل مناطق جنوب غرب و هم مرز با استان البیضاء در اشغال گروه های تروریستی داعش و القاعده است؛ این استان مناطق جنوبی را به مناطق شمالی یمن متصل می کند.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.