اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

واکنش قاطع ارتش سوریه به نقض آتش بس/جزئیات دفع حملات سنگین تروریست‌ها در شمال استان حماه + نقشه میدانی

  • کد خبر : 17061
  • 16 مهر 1397 - 16:15
واکنش قاطع ارتش سوریه به نقض آتش بس/جزئیات دفع حملات سنگین تروریست‌ها در شمال استان حماه + نقشه میدانی

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند حمله گسترده تروریست های موجود در شمال استان حماه را به طور کامل دفع کنند. به گزارش اخبار جهادی، دهها تن از عناصر گروه تروریستی «جیش العزه» مستقر در شهرک «مورک» در شمال استان حماه، عملیات گسترده ای را علیه نیروهای سوری در حومه شهرک های «لحایا و معرکبه» انجام […]

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند حمله گسترده تروریست های موجود در شمال استان حماه را به طور کامل دفع کنند.

به گزارش اخبار جهادی، دهها تن از عناصر گروه تروریستی «جیش العزه» مستقر در شهرک «مورک» در شمال استان حماه، عملیات گسترده ای را علیه نیروهای سوری در حومه شهرک های «لحایا و معرکبه» انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، ایستگاه های دفاعی نیروهای ارتش سوریه در شمال استان حماه در گام نخست توسط آتش توپخانه هدق قرار گرفت و در ادامه یگان های زمینی تروریست ها وارد عمل شدند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای سوری در لحظات اولیه درگیری ها به دلیل شدت حملات توپخانه ای به صورت موقت از برخی مناطق عقب نشینی تاکتیکی کردند تا بتوانند دوباره ابتکار عمل را در این محور در دست گیرند.

یک منبع میدانی به جزئیات درگیری ها اشاره کرد و گفت: با اعزام نیروهای کمکی به منطقه درگیری و پشتیبانی یگان های توپخانه ای، پیشروی عناصر تروریستی متوقف شد.

این منبع میدانی با بیان این که حملات تروریست ها غافلگیرانه و برخلاف توافق به دست آمده بود، افزود: نیروهای ارتش سوریه به سرعت عملیات معکوسی را انجام دادند و پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق به دفع حملات شدند.

به گزارشاخبار جهادی، ۳۵ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند؛ سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن خسارت های سنگین از منطقه عقب نشینی کردند.

در حال حاضر، بخش های کوچکی از مناطق شمالی استان حماه از جمله شهرک های «لطمین، لطمانه، کفرزیتا، مورک، زکاه» در اشغال گروه های تروریستی جبهه النصره و جیش العزه است.

از شهرک «زرنا» در استان ادلب خبر می رسد، درگیری شدیدی میان عناصر تروریستی جبهه النصره (هیات تحریرالشام) با عناصرگروه تروریستی «جیش الاحرار» وابسته به جبهه وطنی للتحریر» در جریان است.

به گفته منابع میدانی، گروه تروریستی تحریر الشام به منظور کنترل اوضاع میدانی، کاروانی از نیروهای کمکی و تجهیزات نظامی را به منطقه اعزام کرده است تا از قدرت نمایی تروریست های جیش الاحرار جلوگیری کند.

به گزارش اخبار جهادی، درگیری میان گروه های تروریستی در مناطق مختلف اشغالی شمال سوریه به شکل های مختلف از جمله «کمین، حملات غالفگیرانه، عملیات ترور با تله های انفجاری و… » همچنان ادامه دارد و تاکنون هزاران تن از عناصر تروریستی در جریان این زد و خوردها کشته و زخمی شدند.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.