اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نماینده جهاد اسلامی: امیدواریم با برادران ایرانی در مسجدالاقصی نماز بخوانیم

  • کد خبر : 15298
  • 10 تیر 1397 - 14:37
نماینده جهاد اسلامی: امیدواریم با برادران ایرانی در مسجدالاقصی نماز بخوانیم

نماینده جهاد اسلامی در لبنان با سفیر ایران در این کشور دیدار و اعلام کرد، «روابط ما تا آزادسازی کامل فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم در قدس آزاد شده با برادران ایرانی دیدار کنیم و در مسجدالاقصی نماز بخوانیم». به گزارش اخبار جهادی، «احسان عطایا» نماینده جهاد اسلامی در لبنان در رأس هیأتی […]

نماینده جهاد اسلامی در لبنان با سفیر ایران در این کشور دیدار و اعلام کرد، «روابط ما تا آزادسازی کامل فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم در قدس آزاد شده با برادران ایرانی دیدار کنیم و در مسجدالاقصی نماز بخوانیم».

به گزارش اخبار جهادی، «احسان عطایا» نماینده جهاد اسلامی در لبنان در رأس هیأتی به دیدار «محمد فتحعلی» سفیر ایران در این کشور به مناسبت پایان مأموریت وی رفت.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، در این دیدار درباره آخرین تحولات فلسطین، کشورهای عربی و اسلامی و توطئه صهیونیستی-آمریکایی تحت عنوان «معامله قرن» پرداخته شد.

عطایا در این دیدار گفت: تمام فشارها علیه ملت فلسطین، متحدان آن و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران، شکست خواهد خورد.

نماینده جهاد اسلامی در ادامه، سلام «زیاد النخاله» معاون دبیرکل این جنبش را به سفیر ایران ابلاغ کرد و از حمایت‌های پررنگ جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و ملت آن علیرغم تمام فشارهایی که از ابتدای انقلاب متحمل شده، قدردانی کرد.

عطایا در این دیدار بر عمق روابط دوجانبه جهاد اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و افزود: این روابط تا آزادسازی کامل فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد به این امید که پس از بیرون کردن دشمن صهیونیستی، در قدس با برادران ایرانی دیدار کنیم و با یکدیگر در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.

وی در پایان گفت: فلسطین امروز مورد یک توطئه بزرگ موسوم به «معامله قرن» قرار گرفته و نزدیک است بر آرمان فلسطین و حق بازگشت غلبه کند، اما ملت فلسطین و متحدانش، همه این توطئه‌های دشمن صهیونیستی-آمریکایی را به شکست خواهند کشانید.

معامله قرن طرح پیشنهادی آمریکا برای پایان دادن به نزاع فلسطینی-اسرائیلی است که در آن شهر دیگری به جز قدس به عنوان پایتخت دولت فلسطینی پیشنهاد داده شده است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.