اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات ضدتروریستی نیروهای ویژه روسی در داغستان علیه داعش +فیلم

  • کد خبر : 17138
  • 22 مهر 1397 - 13:47
عملیات ضدتروریستی نیروهای ویژه روسی در داغستان علیه داعش +فیلم

نیروهای ویژه سرویس امنیت فدرال روسیه در یک عملیات ضدتروریستی، دو عضو وابسته به گروه تروریستی داعش که در روستایی در جمهوری داغستان مخفی شده بودند را شناسایی و به هلاکت رساندند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری «تاس»، مرکز اطلاعات کمیته ملی ضدتروریستی روسیه اعلام کرد که دو تن از اعضای وابسته […]

نیروهای ویژه سرویس امنیت فدرال روسیه در یک عملیات ضدتروریستی، دو عضو وابسته به گروه تروریستی داعش که در روستایی در جمهوری داغستان مخفی شده بودند را شناسایی و به هلاکت رساندند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری «تاس»، مرکز اطلاعات کمیته ملی ضدتروریستی روسیه اعلام کرد که دو تن از اعضای وابسته به سازمان تروریستی بین‌المللی داعش که فعالیت آن در روسیه ممنوع است، در جریان یک عملیات ضدتروریستی در جمهوری داغستان به هلاکت رسیدند.

براساس این اطلاعات، بعد از دریافت اطلاعاتی درباره وجود یک گروه مسلح مرتبط با داعش که در برخی اقدامات تروریستی دست داشته‌اند، در یک خانه شخصی در روستایی در جمهوری داغستان، روز شنبه عملیات ضدتروریستی ویژه‌ای در این منطقه انجام گرفت. نیروهای ویژه سرویس امنیت فدرال با حمایت گارد ملی و نیروهای پلیس ابتدا خانه‌های مسکونی اطراف را تخلیه نمودند و سپس در جریان درگیری با جنایتکاران طرفدار داعش که حاضر نشدند سلاح خود را زمین گذاشته و تسلیم شوند، آنها را به هلاکت رساندند.

در جریان این عملیات دو تن از نیروهای ویژه سرویس امنیت فدرال و یک نیروی گارد ملی روسیه زخمی شدند. به  اهالی غیرنظامی در منطقه آسیبی نرسید. دو جنایتکار به هلاکت رسیده در حمله اخیر به نیروهای ارگان‌های انتظامی، از جمله قتل دو نیروی پلیس وزارت کشور در منطقه دست داشتند. تنها دو نفر در این خانه حضور داشتند، با این وجود گشت و بازرسی از خانه‌های منطقه برای اطمینان حاصل کردن از این مسئله صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.