اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شورشیان وابسته به ائتلاف بار دیگر در ساحل یمن نقره‌داغ شدند/ کشته و زخمی شدن بیش از ۳۴۵ مزدور +تصاویر و نقشه میدانی

  • کد خبر : 16264
  • 29 مرداد 1397 - 21:03
شورشیان وابسته به ائتلاف بار دیگر در ساحل یمن نقره‌داغ شدند/ کشته و زخمی شدن بیش از ۳۴۵ مزدور +تصاویر و نقشه میدانی

صدها شورشی وابسته به ائتلاف در درگیری با رزمندگان انصارالله در محور منطقه الدریهمی، کشته و زخمی شدند. به گزارش اخبار جهادی، هم‌زمان با درگیری رزمندگان یمن با شورشیان ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» در جبهه‌های «الجوف، البیضاء، حجه» و مناطق مرزی با عربستان، از مرکز استان الحدیده خبر می‌رسد، حمله جدید مزدوران علیه مواضع نیروها مجدداً آغازشده است. […]

صدها شورشی وابسته به ائتلاف در درگیری با رزمندگان انصارالله در محور منطقه الدریهمی، کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، هم‌زمان با درگیری رزمندگان یمن با شورشیان ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» در جبهه‌های «الجوف، البیضاء، حجه» و مناطق مرزی با عربستان، از مرکز استان الحدیده خبر می‌رسد، حمله جدید مزدوران علیه مواضع نیروها مجدداً آغازشده است.

صدها تن از شورشیان حمله گسترده‌ای را از محور اطراف «طائف و وادی العقر» علیه مواضع رزمندگان یمنی در منطقه «الدریهمی» با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف آغاز کردند.

رزمندگان مقاومت انصارالله مستقر در منطقه باوجود حمله سنگین هوایی و دریایی ائتلاف، در مقابل شورشیان ایستادگی کردند و توانستند با درگیری گسترده از محورهای مختلف الدریهمی، حمله را دفع کنند.

 هم‌زمان گروهی از رزمندگان توانستند با استفاده از کمین‌های متعدد و شکار خودروهای نظامی شورشیان توسط موشک‌های حرارتی، مزدوران را در منطقه زمین‌گیر کنند و از شدت حمله آن‌ها بکاهند.

به گفته منابع میدانی، شمار زیادی از شورشیان موجود در منطقه از ترس کشته شدن به سمت بیابان‌های شمالی الدریهمی متواری شدند و اجساد هم‌قطاران خود را در منطقه باقی گذاشتند؛ درگیری بین شورشیان با رزمندگان یمنی در محورهای مختلف الدریهمی همچنان ادامه دارد اما از شدت آن بسیار کم شده است.

منابع میدانی اعلام کردند: رزمندگان یمنی در سه روز گذشته در درگیری محورهای مختلف الدریهمی توانستند حدود ۱۹۷ تن از شورشیان را کشته و بیش از ۱۴۵ تن دیگر را زخمی کنند؛ نیروهای یمنی همچنین در این درگیری‌ها موفق شدند بیش از ۲۵ خودروی نظامی شورشیان را در منطقه منهدم کنند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را به غنیمت بگیرند.

از مناطق ساحلی استان ازجمله اطراف «الفازه، الجبلیه، التحیتا و المتینه» خبر می‌رسد، درگیری‌هایی به‌صورت پراکنده بین رزمندگان یمنی با مزدوران در چند روز گذشته در جریان است.

نیروهای انصارالله و ارتش یمن در جبهه‌های ذکرشده توانستند با چند کمین موفقیت‌آمیز، ده‌ها شورشی ازجمله «حمدی الشیبه»، فرمانده گردان ساحلی وابسته به مزدوران را به هلاکت برسانند و ده‌ها تن دیگر را زخمی کنند.

منطقه راهبردی الدریهمی در محیط جنوب شرقی فرودگاه شهر ساحلی «الحدیده» واقع‌شده و در نزدیکی خط ساحلی استان است؛ الدریهمی مناطق جنوبی استان را به شرق فرودگاه متصل می‌کند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.