اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشف سلاح و داروهای ساخت اسرائیل و آمریکا در حومه دمشق و قنیطره + تصاویر

  • کد خبر : 17952
  • 15 آذر 1397 - 16:50
کشف سلاح و داروهای ساخت اسرائیل و آمریکا در حومه دمشق و قنیطره + تصاویر

رسانه‌های سوری از کشف سلاح و داروهای ساخت اسرائیل و آمریکا در حومه دمشق و قنیطره خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای سوری در ادامه بازرسی مناطق آزادشده از لوث تروریسم در حومه جنوب غربی دمشق و حومه شمالی قنیطره مقادیری سلاح و داروی ساخت رژیم صهیونیستی […]

رسانه‌های سوری از کشف سلاح و داروهای ساخت اسرائیل و آمریکا در حومه دمشق و قنیطره خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای سوری در ادامه بازرسی مناطق آزادشده از لوث تروریسم در حومه جنوب غربی دمشق و حومه شمالی قنیطره مقادیری سلاح و داروی ساخت رژیم صهیونیستی و آمریکا کشف کردند.

خبرنگار سانا گزارش کرد که این کشف شامل موشک‌های ضدزره، رگبار، تجهیزات ارتباطی و خودروهای سرقتی، دارو و تجهیزات پزشکی و مواد غذایی ساخت اسرائیل، آمریکا و انگلیس می‌شود.

نیروهای سوری به بازرسی همه مناطق آزادشده از لوث تروریسم در دو حومه دمشق و قنیطره به‌منظور برقراری امنیت این مناطق و بازگشت شهروندان به منازلشان ادامه می‌دهند.

از زمانی که دو حومه قنیطره و دمشق از تروریسم خالی شده است نیروهای سوری مقادیر زیادی سلاح و مهمات داخل مخفیگاه‌های تروریست‌ها کشف کرده‌اند که برخی از این سلاح‌ها ساخت رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.