اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اذعان صهیونیست‌ها به درز اطلاعات عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله

  • کد خبر : 17955
  • 15 آذر 1397 - 20:50
اذعان صهیونیست‌ها به درز اطلاعات عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله

یک مقام نظامی صهیونیست با اذعان به درز اطلاعاتی از عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مناطق شمالی فلسطین اشغالی، گفت که مجبور شدند این عملیات را زودتر از موقع اجرا کنند. به گزارش اخبار جهادی، یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) درباره زمان‌بندی آغاز عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مناطق شمالی […]

یک مقام نظامی صهیونیست با اذعان به درز اطلاعاتی از عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مناطق شمالی فلسطین اشغالی، گفت که مجبور شدند این عملیات را زودتر از موقع اجرا کنند.

به گزارش اخبار جهادی، یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) درباره زمان‌بندی آغاز عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مناطق شمالی فلسطین اشغالی توضیح داد که به‌ خاطر درز برخی اطلاعات از این عملیات، اجرای آن را تسریع کردند.

این مقام نظامی که به همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تور بازدید سفیران و دیپلمات‌های خارجی از مرز لبنان حضور داشت، مدعی شد: «ارتش اسرائیل، تنها نیروی مسلح در جهان است که (مستقیما) علیه ارتش ایران اقدام می‌کند. تثبیت نظامی ایران در سوریه متوقف شده است».

به نوشته روزنامه «هاآرتص» وی با ادعای اینکه عملیات‌های ارتش اسرائیل در سوریه باعث شده فعالیت‌های نظامی ایران در این کشور کاهش یابد، گفت: «به لطف سیاست‌های تحریمی آمریکا همچنین پول‌هایی که ایران برای حضور در سوریه هزینه می‌کرد، کاهش یافته است».

این افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی که نامش فاش نشد، گفت عملیات سپر شمالی برای تخریب تونل‌های حزب‌الله در مناطق شمالی به این دلیل سه‌شنبه آغاز شد که اطلاعاتی از این برنامه درز پیدا کرده و نگران بودند که جزئیات عملیات برای حزب‌الله آشکار شود.

وی در این باره توضیح داد: «نگران بودیم که اگر حزب‌الله به این اطلاعات دست پیدا کند، اقداماتشان برای ربایش (نظامیان اسرائیلی) را تسریع کنند».

این مقام نظامی صهیونیست با بیان اینکه ایران اکنون اقدامات خود را بر حمایت از حزب‌الله متمرکز کرده، مدعی شد: «حزب‌الله ۱۴۰ هزار فروند راکت در اختیار دارد و با اینکه بیشتر آنها کوتاه‌برد است، اما تسلیحات نقطه‌زن نیز در اختیار دارند. آنها می‌خواستند هزاران فروند از این تسلیحات را داشته باشند ولی ما جلوی آنها را گرفتیم».

وی در ادامه ادعاهایش افزود: «اگر خط انتقال سلاح از ایران به لبنان وجود داشته باشد، لبنان در مشکل بزرگی خواهد بود. احتمال آن وجود دارد که ما مجبور شویم در لبنان عملیات کنیم».

نتانیاهو امروز گروهی از سفیران و دیپلمات‌های کشورهای خارجی را به مرز لبنان برده و عملیات تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله را به آنها نشان می‌داد، تهدید کرد که شاید نیاز شود ارتش اسرائیل در داخل خاک لبنان عملیات کند تا بتواند به‌طور مؤثر این تونل‌ها را نابود کند.

ارتش رژیم اسرائیل روز سه‌شنبه با متهم کردن جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان به حفر تونل از جنوب این کشور به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، از آغاز عملیاتی موسوم به «سپر شمالی» برای تخریب آنها خبر داده بود.

هنوز مقامات دولت لبنان یا جنبش حزب‌الله به این ادعاهای صهیونیست‌ها واکنش نشان نداده‌اند.

این در حالی است که پیشتر یک وبگاه صهیونیستی مدعی شده بود که رئیس‌جمهور لبنان با کمک حزب‌الله، از همتای روسی خود درخواست کرده که جهت محدود کردن فعالیت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، آسمان این کشور هم تحت پوشش سامانه‌های پدافندی مستقر در سوریه قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.