اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

قسام: در آینده اتفاقات غیر منتظره ای برای رژیم صهیونیستی خواهد افتاد

  • کد خبر : 17717
  • 23 آبان 1397 - 23:18
قسام: در آینده اتفاقات غیر منتظره ای برای رژیم صهیونیستی خواهد افتاد

تحلیلگر مسائل عبری در گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که در آینده حوادث غیر قابل پیش بینی برای رژیم صهیونیستی خواهد افتاد که این رژیم هرگز در بدترین کابوس های خود هم آنها را تصور نمی کرد.تحلیلگر مسائل عبری در گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی […]

تحلیلگر مسائل عبری در گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که در آینده حوادث غیر قابل پیش بینی برای رژیم صهیونیستی خواهد افتاد که این رژیم هرگز در بدترین کابوس های خود هم آنها را تصور نمی کرد.تحلیلگر مسائل عبری در گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که در آینده حوادث غیر قابل پیش بینی برای رژیم صهیونیستی خواهد افتاد که این رژیم هرگز در بدترین کابوس های خود هم آنها را تصور نمی کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در مقاله ای با عنوان “روز از نو، روزی از نو” درباره درگیری های دو روز گذشته اظهار داشت که رژیم صهیونیستی حتی نخواهد توانست رویا پردازی کند؛ چرا که حقیقت سیلی سختی به آن خواهد زد که به این زودی ها به خودش نخواهد آمد.
وی افزود: «۶ سال پیش در چنین روزی، دشمن فکر می کرد که صدای موشک شلیک شده توسط “احمد جعبری” در اسدوروت یا عسقلان شنیده خواهد شد، اما وقتی صدای آژیرهای خطر را در جاهای دورتر از آن شنید، متحیر ماند.»
در ادامه این مقاله آمده است که «دشمن پس از ۶ سال، وقتی کماندوهای ویژه این رژیم با یک چشم و با دندان های شکسته شده یا بدون دندان از غزه بازگشت، بار دیگر متحیر ماند. دشمن عادت کرده بود که همیشه ضربه وارد کند و خدای نکرده ضربه ای دریافت نکند.»
این تحلیلگر گردان های قسام خاطر نشان کرد که «رژیم صهیونیستی عادت کرده است بدون اینکه مورد بازخواست و محاکمه قرار گیرد، مرزهای طرف های مقابل را نقض کند و آزادانه دست به کشتار، بازداشت و هر کاری که دلش بخواهد بزند و سپس در کمال سلامتی و خوشی و افتخار به خانه اش بازگردد. این بار چه اتفاقی افتاده است؟! چه چیزی تغییر کرده است؟ چطور کسی جرأت دارد به آن حمله کند!»
وی در ادامه آورده است که «ایرادی ندارد. این رژیم از آن درس خواهد گرفت و با پند گرفتن از این مساله، خیلی زود به روزهای شکوه و عظمت خود باز خواهد گشت. دشمن این طوری فکر می کند خیلی ساده این روند را طی خواهد کرد؛ چرا که پرده زورگویی جلوی چشمش را گرفته است و توان درک درست فضای پیرامونی و واقعیت های جدید را ندارد.»
در ادامه این مقاله آمده است که «صهیونیست ها عادت کرده اند که در کمال اطمینان و آرامش زندگی کنند و از مشاهده مهاجرت کودکان و سالخوردگان فلسطینی از منازل شان در نتیجه رعب و وحشت ناشی از حملات رژیم جنایتکار صهیونیستی، خوشحالی کنند.»
وی تاکید کرده است که روزی فرا خواهد رسید که جنایتکاران؛ هر چند مقدار اندکی از نتیجه درد و رنج و مشکلاتی را که برای ملت فلسطین ایجاد کرده اند، خواهند چشید.
گفتنی است که گردان های قسام یکشنبه شب گذشته توانست یگان ویژه نظامیان صهیونیست را که به خان یونس نفوذ کرده بودند، شناسایی کند و فرمانده این گروه از نظامیان این رژیم را به هلاکت برساند و یک افسر دیگر را هم زخمی کند. در جریان این حمله نظامیان صهیونیست، یک فرمانده قسامی به نام “نور الدین برکه” به همراه ۶ مبارز دیگر قسام به شهادت رسیدند، اما مقاومت توانست از طریق اتاق عملیات مشترک با این تجاوز نظامیان صهیونیست مقابله کند و با شلیک بیش از ۴۵۰ موشک ضربات سنگینی به صهیونیست ها وارد کند. هدف قرار دادن اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست و تخریب یک باب منزل در عسقلان که منجر به هلاکت ۲ شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر شد، بخشی از واکنش مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود.

انتهای پیام/

مرکز اطلاع رسانی فلسطین

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.