اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نگاهی به رسانه‌های عربی؛ حمایت از حمله تروریستی اهواز تیتر یک رسانه‌های سعودی و اماراتی

  • کد خبر : 16792
  • 01 مهر 1397 - 13:16

حمله تروریستی دیروز اهواز به تیتر یک رسانه های جهانه عرب تبدیل شد در این بین برخی از رسانه های سعودی و اماراتی با تیترهای جهت دار سعی کردند این حمله را متوجه نیروهای مسلح ایران جلوه دهند. به گزارش اخبار جهادی، حمله تروریستی روز گذشته در اهواز که در جریان رژه نظامی به مناسبت […]

حمله تروریستی دیروز اهواز به تیتر یک رسانه های جهانه عرب تبدیل شد در این بین برخی از رسانه های سعودی و اماراتی با تیترهای جهت دار سعی کردند این حمله را متوجه نیروهای مسلح ایران جلوه دهند.

به گزارش اخبار جهادی، حمله تروریستی روز گذشته در اهواز که در جریان رژه نظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس رخ داد، به یکی از عناوین اصلی بسیاری از روزنامه های عرب زبان از جمله روزنامه های سعودی و اماراتی تبدیل شد.

در این میان برخی روزنامه ها از جمله الشرق قطر در پوشش این مطلب به محکومیت این حمله پرداختند و کویت و عمان نیز روز گذشته ضمن محکومیت این حمله تروریستی جان باختن تعدادی از هموطنان مان را تسلیت گفتند.

در این بین برخی از روزنامه های عربی از جمله روزنامه های الشرق الاوسط و الحیات عربستان سعودی در شیطنتی رسانه ای تلاش کردند این حمله تروریستی را که غیرنظامیان را نیز هدف قرار داده، تنها علیه  نیروهای مسلح و سپاه پاسداران جلوه دهند. این رسانه‌ها، عاملان حمله تروریستی روز شنبه را به زعم خود مقاومت ملی توصیف و از آنها حمایت کردند. روزنامه اماراتی البیان نیز پا را فراتر از این گذاشته و به جای همدردی با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران با تروریست ها ابراز همدردی و تلاش کرد که ایران را به زعم خود به سرکوب مخالفان متهم کند . 

*الشرق الاوسط

-حمله اهواز، سپاه را غافلگیر کرد

این روزنامه بدون اشاره به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مردم عادی در این حمله تروریستی، نوشت: این حمله موجب کشته و زخمی شدن دهها نفر از نیروهای سپاه و ارتش شد

– حملاتی که علیه نظام ایران در سال های اخیرصورت گرفته است

-نیچروان بارزانی در بغداد با العبادی و حکیم دیدار می کند

*الحیات

-توافق مالکی و العبادی بر سر یکپارچه کردن الدعوه

-ضربه دردناک به سپاه پاسداران در اهواز

-نبردهای شدید با القاعده در جنوب یمن

البیان امارات:

شروع سرکوب بعد از کشه شدن دهها نفر در رژه نظامی در اهواز

المستقبل

حریری در جشن ملی عربستان شرکت کرد

وزارت خارجه آمریکا هشدار می دهد: در تحریم کسانی که سوخت به کره شمالی ارسال می کنند، تردید نخواهیم کرد

السبیل اردن

-تهران دیپلمات های سه کشور اروپایی را بعد از حمله به اهواز احضار کرد

-آفریقای جنوبی پس از چهار ماه سفیر خود را به اسرائیل بازگرداند

الشرق قطر

-مشاور ابوظبی، عربستان را در ارتباط با حمله اهواز گرفتار کرده و به اقدامات بیشتر تهدید کرد.

-قطر حمله به رژه نظامی در ایران را محکوم کرد.

– شش میلیارد دلار هزینه ماهیانه عربستان برای جنگ علیه یمن

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.