اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کاهش مناطق تحت اشغال داعش در غرب استان دمشق به ۲۷۵ کیلومتر مربع/ زور تروریست‌ها در شرق سوریه به نیروهای ارتش نرسید + نقشه میدانی

  • کد خبر : 16631
  • 19 شهریور 1397 - 14:57

نیروهای سوری حملات گسترده خود را با پشتیبانی یگان های هوایی و موشکی در منطقه « قاع البنات» انجام دادند و پس از درگیری های سنگین، حدود ۴ کیلومتر در عمق پیشروی کردند.  به گزارش اخبار جهادی، جدیدترین خبرها از تحولات میدانی جنوب سوریه حاکیست، نیروهای ارتش و دفاع مردمی سوریه، عملیات جدیدی را در غرب استان دمشق علیه عناصر تروریستی […]

نیروهای سوری حملات گسترده خود را با پشتیبانی یگان های هوایی و موشکی در منطقه « قاع البنات» انجام دادند و پس از درگیری های سنگین، حدود ۴ کیلومتر در عمق پیشروی کردند.

 به گزارش اخبار جهادی، جدیدترین خبرها از تحولات میدانی جنوب سوریه حاکیست، نیروهای ارتش و دفاع مردمی سوریه، عملیات جدیدی را در غرب استان دمشق علیه عناصر تروریستی محاصره داعش در شمال غرب منطقه «تلول الصفا» آغاز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری حملات گسترده خود را با پشتیبانی یگان های هوایی و موشکی در منطقه «قاع البنات» انجام دادند و پس از درگیری های سنگین ۵ ساعته، حدود ۴ کیلومتر در عمق پیشروی کردند.

نیروهای ارتش و دفاع مردمی سوریه با عقب راندن عناصر تروریستی داعش در این محور موفق شدند دهها ایستگاه دفاعی را به کنترل دربیاورند؛ حدود ۳۰ تن از تروریست ها در جریان پاکسازی های صورت گرفته به هلاکت رسیدند.

همزمان یگان موشکی و جنگنده های سوری به شدت مواضع تحت اشغال گروه تروریستی داعش را در منطقه «تلول الصفا» هدف قرار می دهند؛ در جریان این حملات، خسارت های سنگینی به پایگاه های تروریست ها وارد آمد.

از منطقه «جروف الصخریه» خبر می رسد، عملیات نیروهای سوری ادامه دارد و مواضع در مساحت ۳ کیلومتری تثبیت شده است؛ در حال حاضر، عناصر تروریستی داعش مساحتی در حدود ۲۷۵ کیلومتر مربع را در منطقه «تلول الصفا» در اشغال دارند.

از جنوب غرب استان دیرالزور در شرق سوریه خبر می رسد، گروهی از عناصر تروریستی مخفی داعش، حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه در حومه ایستگاه نفتی پمپاژ دوم انجام دادند.

نیروهای سوری با وجود حملات خمپاره ای سنگین در مقابل حملات عناصر تروریستی داعش مقاومت کردند و پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند حملات را در این محور دفع کنند و مانع از نفوذ تروریست ها شوند.

در جریان درگیری ها در این محور، ۳۰ تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیدند؛ ۱۳ تن از نیروهای ارتش سوریه در این درگیری ها به شهادت رسیدند و شماری دیگر هم زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، عناصر تروریستی داعش درصدد بودند با اشغال کامل ایستگاه نفتی پمپاژ دوم، ارتباط نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت را در منطقه حمیمه در شرق استان حمص با نیروهای مستقر در شهر البوکمال در جنوب استان دیرالزور قطع کنند که ناکام ماندند.

در حال حاضر، مساحتی در حدود ۶ هزار کیلومتر مربع در جنوب غرب، مرکز استان دیرالزور و شرق استان حمص به هسته های خاموش گروه تروریستی داعش آلوده است؛ هسته های خاموش داعش بخش هایی از جنوب استان حمص را در اشغال دارند و توسط نیروهای آمریکایی در منطقه التنف حمایت می شوند.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.