اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادعای لیبرمن درباره توان ارتش رژیم صهیونیستی و ضعف کشورهای منطقه

  • کد خبر : 16495
  • 13 شهریور 1397 - 18:01
ادعای لیبرمن درباره توان ارتش رژیم صهیونیستی و ضعف کشورهای منطقه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از سومین رزمایش نظامی در مناطق شمالی، مدعی شد که این رژیم قوی‌ترین نیروی نظامی غرب آسیا را در اختیار دارد و کشورهای منطقه هم یارای مقابله با آن را ندارند. به گزارش اخبار جهادی،«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) به همراه «گادی آیزنکوت» رئیس ستادکل […]

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از سومین رزمایش نظامی در مناطق شمالی، مدعی شد که این رژیم قوی‌ترین نیروی نظامی غرب آسیا را در اختیار دارد و کشورهای منطقه هم یارای مقابله با آن را ندارند.

به گزارش اخبار جهادی،«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) به همراه «گادی آیزنکوت» رئیس ستادکل نیروهای مسلح این رژیم، برای سومین بار در ماه اخیر از مناطق شمالی فلسطین اشغالی بازدید کرد.

لیبرمن طی بازدید از رزمایش نظامی در جولان اشغالی، با تکرار هشدارها علیه گروه‌های مقاومت در منطقه، مدعی شد که این رژیم قوی‌ترین نیروی نظامی عملیاتی در بین کشورهای غرب آسیا را در اختیار دارد.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» وی با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده است، گفت: «تحولات در منطقه را دنبال می‌کنیم و امیدواریم هیچ دشمنی در میدان نبرد با نیروهای ما درگیر نشود».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «بعد از حضور در سه رزمایش نظامی در یک ماه، تصور من این است که نیروی عملیاتی در بالاترین سطح هشدار داریم که آماده است هر ماموریتی را انجام دهد. این قوی‌ترین نیروی عملیاتی در خاورمیانه است و هیچکدام از دشمنان ما یارای مقابله با آن را ندارند».

لیبرمن پیشتر ادعا کرده بود که نیروهای حزب‌الله با حمایت‌های ایران و دولت سوریه مشغول ایجاد آنچه که «شبکه تروریستی» خواند، در نزدیکی منطقه حائل مرزی هستند.

ارتش سوریه شامگاه دوشنبه ۹ تیر با آزادسازی شهرک «معریه» واقع در غربی‌ترین نقطه ریف درعا، امنیت مرزهای سوریه با جولان اشغالی را به صورت کامل تأمین کرد. (+) این اولین بار است که طی هفت سال اخیر ارتش و نیروهای سوری توانستند به مرز جولان مسلط شوند.

این در حالی است که بامداد یکشنبه منابع محلی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی «المزه» در غرب دمشق و وقوع انفجارهای متعدد در این پایگاه خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.