اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ضربات سنگین به هسته‌های خاموش داعش در جنوب غرب استان کرکوک/ عملیات بزرگ در غرب استان الانبار برای قطع ارتباط تروریست‌ها با مرزهای مشترک سوریه و عربستان + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 16350
  • 09 شهریور 1397 - 12:14
ضربات سنگین به هسته‌های خاموش داعش در جنوب غرب استان کرکوک/ عملیات بزرگ در غرب استان الانبار برای قطع ارتباط تروریست‌ها با مرزهای مشترک سوریه و عربستان + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای مشترک عراقی توانستند چند گروه از عناصر مخفی داعش را در استان های الانبار و کرکوک، شناسایی کنند. به گزارش اخبار جهادی،از شمال شرق عراق خبر می رسد، نیروهای عراقی در یک عملیات ویژه موفق شدند گروهی از عناصر مخفی داعش را در منطقه «الرشاد» در استان کرکوک شناسایی کنند. نیروهای عراقی پس از رصد تروریست های داعش […]

نیروهای مشترک عراقی توانستند چند گروه از عناصر مخفی داعش را در استان های الانبار و کرکوک، شناسایی کنند.

به گزارش اخبار جهادی،از شمال شرق عراق خبر می رسد، نیروهای عراقی در یک عملیات ویژه موفق شدند گروهی از عناصر مخفی داعش را در منطقه «الرشاد» در استان کرکوک شناسایی کنند.

نیروهای عراقی پس از رصد تروریست های داعش در جنوب غرب استان کرکوک، اطلاعات لازم را در اختیار یگان های عملیاتی تیپ شانزدهم و بیست و دوم بسیج مردمی قرار دادند تا وارد عمل شوند.

نیروهای بسیج مردمی و پلیس فدرال در ادامه، عملیات پاکسازی و بازگرداندن امنیت را به منطقه در دستور کار قرار دادند و در همان ساعات اولیه موفق شدند چهار مقر عناصر تروریستی داعش را منهدم کنند.

در جریان عملیات نیروهای عراقی در این محور، مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی و مواد منفجره کشف و ضبط شد؛ نیروهای عراقی درصدد هستند عملیات خود را تا منطقه «وادی ام الخناجر» ادامه دهند و از احتمال حمله تروریست ها به منطقه الرشاد جلوگیری کنند.

به گزارش اخبار جهادی، استان کرکوک با وجود عملیات های متعدد نیروهای عراقی همچنان به هسته های خاموش داعش آلوده است؛ مناطق «الحویجه، الرشاد، العباسی، ریاض» و مرزهای مشترک با استان صلاح الدین نقاطی به شمار می آیند که محل اختفای تروریست های داعش است.

بخش های شمالی استان کرکوک به دلیل داشتن منابع بزرگ نفتی از جمله مناطقی به شمار می آیند که به محل تجمع هسته های خاموش داعش تبدیل شده اند؛ به گفته منابع میدانی شبه نظامیان وابسته به جریان بارزانی نقش ویژه ای را در انتقال تروریست های داعش به این مناطق ایفا می کنند.

از محور غربی استان الانبار عراق خبر می رسد، نیروهای عراقی عملیات تامین امنیت بخش های وسیعی از مناطق بیابانی را با کمک نیروهای اطلاعات عملیات در مناطق «ام تینه، العواجی و خیریجه» ادامه دادند.

به گفته منابع میدانی، ساکنان محلی مناطق در غرب استان الانبار کمک قابل توجهی را برای بازگشت امنیت به منطقه انجام دادند؛ بیابانی بودن مناطق غربی استان الانبار به محلی مناسبی برای آموزش و رصد هسته های خاموش تروریست های داعش تبدیل شده است.

بیابان های غربی استان الانبار به دلیل اتصال با مرزهای مشترک سوریه و عربستان از اهمیت خاصی برخوردار است؛ نیروهای عراقی درصدد هستند با پاکسازی این مناطق ارتباط تروریست های داعش را با مرزهای سوریه و عربستان قطع و از حملات آنان به مرکز استان جلوگیری کنند.

از محور شمالی شهر فلوجه خبرها حاکیست، عملیات نیروهای عراقی برای کشف مقر هسته های خاموش گروه تروریستی داعش همچنان در جریان است و پاکسازی منطقه تا شهر «الحدیثه» ادامه می یابد.
انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.