اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای «ببر سوریه» به جبهه شمال رسیدند/ نقره داغ شده تروریست‌ها در شمال استان حماه با ۱۲۴ حمله موشکی و توپخانه‌ای + نقشه میدانی

  • کد خبر : 16046
  • 18 مرداد 1397 - 11:23
نیروهای «ببر سوریه» به جبهه شمال رسیدند/ نقره داغ شده تروریست‌ها در شمال استان حماه با ۱۲۴ حمله موشکی و توپخانه‌ای + نقشه میدانی

چند گروه از نیروهای وابسته به سرهنگ«النمر» به منظور انجام عملیات در استان ادلب، راهی شمال سوریه شدند. به گزارش اخبار جهادی، در روزهای گذشته پس از پاکسازی استان های جنوبی درعا و قنیطره، همه نگاه ها به شمال سوریه و عملیات قریب الوقوع نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی نقاط اشغالی دوخته شده است. براساس […]

چند گروه از نیروهای وابسته به سرهنگ«النمر» به منظور انجام عملیات در استان ادلب، راهی شمال سوریه شدند.

به گزارش اخبار جهادی، در روزهای گذشته پس از پاکسازی استان های جنوبی درعا و قنیطره، همه نگاه ها به شمال سوریه و عملیات قریب الوقوع نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی نقاط اشغالی دوخته شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، گروه های دیگری از نیروهای ارتش سوریه به شرق استان لاذقیه، شمال استان حماه، جنوب غرب استان حلب اعزام شده اند و در آماده باش کامل برای انجام عملیات هستند.

از شرق استان ادلب خبر می رسد، چند گروه از نیروهای سهیل نمر (معروف به ببر سوریه) به شهرک ابوظهور رسیده اند و خود را برای نبرد با گروه های تروریستی آماده می کنند و همین مسئله پیامی روشن برای حامیان تروریست ها است.

در مقابل، گروه های تروریستی هم تحرکات خود را در شمال سوریه برای مستحکم کردن مواضع دفاعی افزایش داده اند و در اقدامی پیش دستانه، حملات سنگینی را علیه نیروهای سوری انجام دادند.

عناصر تروریستی هیات تحریر الشام (جبهه النصره) در روزهای گذشته حملات گسترده ای را از شهرک «لطمانه» در شمال استان حماه علیه نیروهای ارتش سوریه در ورودی های شهرک «زلاقیات» و مناطق حومه ترتیب دادند.

در جریان درگیری های سنگین در این محور، نیروهای ارتش سوریه به تحرکات تروریست ها واکنش قاطعی نشان دادند و ضربات مهلکی را به آنان وارد کردند؛ در نهایت عناصر تروریستی با متحمل شدن تلفات بالا مجبور به عقب نشینی شدند.

یگان های موشکی و توپخانه ارتش هم به منظور فلج کردن تحرکات و حمله مجدد تروریست ها، مواضع آنان را در مناطق شمالی حماه از جمله شهرک های «لطمانه، کفرزیتا، الصیاد، معرکبه، زیزون، الزیاره، الزکاه، الاربعین و الجنابره» هدف قرار دادند.

به گزارش اخبار جهادی، یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه در ۵ روز گذشته بیش از ۱۲۴ مرتبه مواضع تروریست ها را در شمال استان حماه هدف قرار داده و خسارت های سنگینی به آنان وارد کرده است.

یک منبع میدانی در پاسخ به این سوال که عملیات در شمال سوریه چه زمانی آغاز می شود، گفت: تمام گروه ها و نیروهای پیش بینی شده برای انجام عملیات در شمال سوریه باید در مناطق تعیین شده در استان های حلب، ادلب، لاذقیه و حماه مستقر شوند.

این منبع میدانی افزود: اگر مذاکرات در شمال سوریه به نتیجه نرسد و گروه های تروریستی حاضر به مصالحه نشوند، عملیات نیروهای سوری به محض استقرار کامل گروه ها به سرعت آغاز می شود.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.