اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بازتاب گسترده اظهارات سردار سلیمانی در واکنش به تهدیدات ترامپ

  • کد خبر : 15835
  • 04 مرداد 1397 - 22:05
بازتاب گسترده اظهارات سردار سلیمانی در واکنش به تهدیدات ترامپ

رسانه‌های مختلف جهان اظهارات سردار قاسم سلیمانی را در واکنش به یاوه گویی‌های رئیس جمهوری آمریکا در سطح گسترده‌ای پوشش دادند. به گزارش اخبار جهادی،  خبرگزاری رویترز در این مورد نوشت: سردار سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران ایران روز پنج ‌شنبه‌ خطاب به رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد، تهران به هرگونه اقدام خصمانهواشنگتن پاسخ خواهد داد. به شما می‌گویم از آنچه که شما فکر می‌کنید به شما […]

رسانه‌های مختلف جهان اظهارات سردار قاسم سلیمانی را در واکنش به یاوه گویی‌های رئیس جمهوری آمریکا در سطح گسترده‌ای پوشش دادند.

به گزارش اخبار جهادی،  خبرگزاری رویترز در این مورد نوشت: سردار سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران ایران روز پنج ‌شنبه‌ خطاب به رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد، تهران به هرگونه اقدام خصمانهواشنگتن پاسخ خواهد داد. به شما می‌گویم از آنچه که شما فکر می‌کنید به شما نزدیک‌ تریم.

وایس نیوز آمریکا نیز نوشت: ژنرال ارشد ایران روز پنج‌شنبه در اظهاراتی آتشین به ترامپ هشدار داد ما آماده هستیم.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز نوشت: فرمانده سپاه قدس اظهار کرد ترامپ باید بداند ما ملت شهادت هستیم. این را بدانید اگر جنگی اتفاق بیفتد این نابودی همه امکانات شما و پیروزی ما است که پایان جنگ را رقم خواهد زد؛ پس شما جنگ را شروع کنید باقی ماجرا با ما.

پایگاه خبری شبکه المیادین در این مورد نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بداند ما منتظر و عاشقان شهادت هستیم.

وی خطاب به ترامپ گفت: ممکن است شروع کننده جنگ تو باشی ولی این ما هستیم که جنگ را به پایان می رسانیم.

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» نوشت: قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران اظهارات ترامپ را بی ارزش دانست و خطاب به او گفت: ما بیش از هر زمان دیگری به شما نزدیک هستیم و شما به توانایی های ایران در جنگ نامتقارن آگاه هستید.

شبکه خبری روسیا الیوم نوشت: سلیمانی فرمانده سپاه قدس خطاب به ترامپ گفت: طرف حساب شما من و سپاه قدس است نه همه نیروهای مسلح ایران، ما از آنچه که تصور می کنید به شما نزدیکتر هستیم.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز ضمن بازتاب سخنان سردار سلیمانی، در پایگاه اینترنتی خود نوشت: فرمانده نیروی قدس (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) ایران روز پنج‌شنبه به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، نسبت به هر گونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد. وی تهدید کرد: اگر واشنگتن جنگی را آغاز کند، ما پایان‌دهنده این جنگ خواهیم بود.

شبکه خبری سی‌ان‌ان عربی نیز با پوشش سخنان قاطعانه و حماسی سردار سلیمانی با عنوان «پیام هشدارآمیز سردار سلیمانی به ترامپ» می‌نویسد: «سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت حساب و کتاب تو با من است و ما از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیک‌تریم».

خبرگزاری اسپوتنیک عربی در گزارشی از سخنان سردار سلیمانی می‌نویسد: »سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت طرف تهدیدات تو من هستم نه حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران.»

پایگاه خبری النشره لبنان نوشت: «فرمانده نیروی قدس سپاه اعلام کرد آمریکایی‌ها از من خواستند تا جلوی حملات عراقی‌ها را به سربازانشان بگیریم. ترامپ باید بداند که ما در انتظار و عاشق شهادتیم«.

پایگاه خبری الدیار در گزارشی از سخنان سردار سلیمانی خطاب به ترامپ نوشت: «تو باید بدانی که این جنگ همه دار و ندارت را نابود خواهد کرد. شما آغازگر این جنگ هستید ولی پایانش را ما رقم می‌زنیم پس مراقب باش به ملت و رئیس‌جمهوری ما اهانت نکنی و بدانی که چه می‌گویی.

سردار سلیمانی افزود: «ترامپ قمار باز! من خودم به تنهایی در مقابلت می‌ایستم. ما ملت، حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. بروید از پیشینیان خود بپرسید و ما را تهدید به کشتن نکنید.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.