اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تحولات سوریه|تحویل تانک و زره‌پوش از سوی افراد مسلح به ارتش در درعاالبلد+ تصاویر

  • کد خبر : 15586
  • 25 تیر 1397 - 11:00
تحولات سوریه|تحویل تانک و زره‌پوش از سوی افراد مسلح به ارتش در درعاالبلد+ تصاویر

منابع سوری از ادامه روند تحویل سلاح‌ها و جنگ‌افزارهای سنگین از سوی گروه‌های مسلح به ارتش سوریه در منطقه درعاالبلد در جنوب این کشور خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از سانا، گروه‌های مسلح فعال در منطقه درعاالبلد همچنان به تسلیم سلاح‌های سنگین و متوسط خود به ارتش سوریه در چارچوب  توافقی که […]

منابع سوری از ادامه روند تحویل سلاح‌ها و جنگ‌افزارهای سنگین از سوی گروه‌های مسلح به ارتش سوریه در منطقه درعاالبلد در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از سانا، گروه‌های مسلح فعال در منطقه درعاالبلد همچنان به تسلیم سلاح‌های سنگین و متوسط خود به ارتش سوریه در چارچوب  توافقی که چهارشنبه( ۲۰ تیر) به دست آمد، ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته اولین مرحله تحویل سلاح‌ها و جنگ افزارهای سنگین و متوسط از سوی افراد مسلح در منطقه درعاالبلد از جمله تانک، زره‌پوش و نفربر ساخت انگلیس و توپخانه سنگین انجام شد و این روند تا زمانی که تمام سلاح‌های سنگین و متوسط تحویل ارتش سوریه شود،‌ادامه خواهد داشت.

ارتش سوریه همچنین گلوله‌های ب ۱۰، دستگاه‌های دید در شب که بر روی تانک‌ها نصب می‌شود، خودروهای بی ام بی و دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته و مقادیری انواع مهمات را از گروه‌های مسلح تحویل گرفت.

این توافقات در پی پیروزی‌های پیاپی ارتش سوریه در عملیات نظامی‌اش برای پایان دادن به حضور تروریست‌ها در استان درعا صورت گرفته است، ارتش طی روزهای گذشته ده‌ها روستا و شهرک را آزاد کرد که سبب تسریع در تسلیم افراد مسلح و پیوستن برخی روستاها و شهرک‌ها به آشتی و ورود نیروهای ارتش به آن شد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.