اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

فلسطین|اثبات ناکارامدی گنبد‌آهنین در برابر موشک‌های مقاومت؛ اسرائیل مساجد غزه را بمباران کرد+تصاویر

  • کد خبر : 15573
  • 24 تیر 1397 - 11:31
فلسطین|اثبات ناکارامدی گنبد‌آهنین در برابر موشک‌های مقاومت؛ اسرائیل مساجد غزه را بمباران کرد+تصاویر

یک رسانه رژیم صهیونیستی به ناکارامدی سامانه موشکی این رژیم موسوم به گنبد‌آهنین در برابر موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین اعتراف کرد. به گزارش اخبار جهادی،پایگاه عبری زبان والا اعتراف کرد که گنبد آهنین نتوانسته است با موشک‌ها و گلوله‌های شلیک شده از سوی مقاومت فلسطین مقابله کند و در این زمینه شکست خورده است. بنا […]

یک رسانه رژیم صهیونیستی به ناکارامدی سامانه موشکی این رژیم موسوم به گنبد‌آهنین در برابر موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین اعتراف کرد.

به گزارش اخبار جهادی،پایگاه عبری زبان والا اعتراف کرد که گنبد آهنین نتوانسته است با موشک‌ها و گلوله‌های شلیک شده از سوی مقاومت فلسطین مقابله کند و در این زمینه شکست خورده است.

بنا به اعتراف این رسانه رژیم صهیونیستی، گنبد‌آهنین توانسته است تنها ۶ موشک از تعداد ۶۰ موشک شلیک شده از سوی مقاومت فلسطین را رهگیری و ساقط کند.

این در حالی است که افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعتراف کرده بود که گنبد‌آهنین تنها توانسته است ۱۰ موشک را رهگیری کند.

خبر دیگر  اینکه نفتالی بنت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حماس، آتش‌بس را بر ما دیکته کرد، قبول آتش‌بس از سوی تل‌آویو را اشتباهی بزرگ خواند.

خاطر نشان می‌شود مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ده‌ها موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین همجوار نوار غزه شلیک کرد که این قدرت بازدارندگی و پاسخ فوری و سریع مقاومت،‌ اشغالگران قدس را به موافقت با آتش‌بس پیشنهادی مصر وادار کرد.

بازداشت ۶ فلسطینی در کرانه باختری

از سوی دیگر نظامیان رژیم اشغالگر قدس طی شب گذشته و بامداد امروز با یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، به بازرسی منازل مردم پرداختند و ۶ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران قدس همچنان به یورش خود به مناطق مختلف کرانه باختری و بازرسی سرزده منازل مردم و بازداشت آنها ادامه می‌دهند.

محکومیت حملات صهیونیست‌ها به مساجد غزه

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین، اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در بمباران مساجد و مراکز دینی و غیرنظامی و تفریحی نوار غزه در روز شنبه(۲۳ تیر) را محکوم کرد که طی آن دو کودک شهید و چند نفر دیگر زخمی شدند.

این وزارت خاطر نشان کرد حملات اشغالگران خسارت‌های سنگینی به مسجد الشیخ زاید و ساختمان وزارت اوقاف وارد کرده است.

وزارت اوقاف فلسطین با جنایت خواندن حملات صهیونیست‌ها از جامعه جهانی و موسسات حقوق بشری منطقه‌ای و بین‌المللی خواست برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و مجازات سران رژیم به خاطر ارتکاب جنایاتشان علیه ملت فلسطین مداخله کنند.

این وزارت بر ضرورت حمایت امت اسلام و جهان عرب و تمام آزادگان جهان از ملت فلسطین و مقدسات آنها و تحرک فوری در این زمینه تاکید کرده است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.